קריפטו

בינאנס חושפת: כך עצרה הונאת קריפטו בשווי 277 מיליון דולר

בורסת הקריפטו בינאנס, הודיעה כי היא מילאה תפקיד מפתח בסיוע לרשויות תאילנד לעצור הונאת קריפטו עצומה ששדדה מעל 277 מיליון דולר מקורבנות ברחבי המדינה

מערכת ice | 
צ'אנגפנג ז'או מנכ"ל בינאנס (צילום vecteezy, יוטיוב/ Binance)
בשיתוף פעולה הדוק עם הלשכה לחקירת פשעי סייבר של המשטרה המלכותית בתאילנד והמשרד לביטחון פנים של ארה"ב, בינאנס סיפקה מידע מודיעיני מכריע שהוביל למעצרם של חמישה חברים מרכזיים במבצע הפלילי.
 
הקבוצה ניהלה תוכנית השקעות קריפטו מזויפת המכונה "תרמית קצבי חזירים" שבה רמאים רוכשים בזהירות את אמון הקורבנות שלהם על ידי הצגת חשבונות השקעה מזויפים עם החזרים מרשימים לפני שהם נמחקים מכספם, בדומה לחקלאי שמשמין להעלות את החזירים שלו לפני שהוא לוקח אותם לשחיטה.
 
 
הרשויות החרימו מהרמאים נכסים בשווי של כ-277 מיליון דולר, כולל מכוניות יוקרה, בתים, אדמות ופריטים מפוארים אחרים. על פי ההערכות, ההונאה השפיעה על אלפי קורבנות בתאילנד לבדה, כאשר יותר מ-3,200 אנשים התייצבו מאז התרחשו המעצרים.
<
ראש תחום הציות לפשע פיננסי של החברה, מסר: "הצוות שלנו ביחד עם רשויות אכיפת החוק בתאילנד, מקדם את המחויבות ההדדית שלנו להגנה על משתמשים ולקידום אבטחת סייבר. אנו נמשיך בשיתוף פעולה עם רשויות ברחבי העולם, ונבטיח שנעשה את חלקנו כדי להחזיר את האמון באקוסיסטם הנכסים הדיגיטליים".
 
בינאנס ביססה את עצמה כבעלת ברית מפתח לאכיפת החוק במאבק בפשעי קריפטו. בשנת 2020, הבורסה שיתפה פעולה עם המשטרה האוקראינית כדי לפרק מבצע הלבנת הון בסך 42 מיליון דולר.

שנה בלבד לאחר מכן, Binance Security תרמה לחקירה בינלאומית שהפילה את קבוצת הפריצה הידועה לשמצה FANCYCAT, שהייתה קשורה לנזקים של למעלה מ-500 מיליון דולר מתוכנות כופר ומתקפות סייבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה