קריפטו

מתקרבים: פייפאל בעוד צעד בדרך לשוק הקריפטו

ענקית התשלומים פייפאל ביצעה מהלך ענק בבריטניה ונרשמה כחברה היכולה לספק שירותים ופעילויות פיננסיות בנכסי קריפטו. בבריטניה הצהירו כי נעשים מאמצים לחוקק באופן רשמי רגולציה לחלק מפעילות שוק הקריפטו כבר בתחילת שנת 2024. לקוחות החברה הרשומים בבריטניה הועברו למוסד החדש שיוקם במדינה
מערכת ice | 
פייפאל (צילום pixabay)
ענקית התשלומים הדיגיטליים, פייפאל, נרשמה ברשויות הבריטיות כחברה שתוכל לספק שירותים ופעילויות בנכסי קריפטו באמצעות אתר האינטרנט שלה, לאחר שהחברה החלה את בניית המרכז שלה בבריטניה, לאחר שזו נפרדה מגוש האיחוד האירופי בברקזיט.
מצב הנוכחי בו בבריטניה ממתינים לרגולציה של שוק הקריפטו, חברות המעוניינות במתן שירותים מסוג זה צריכות להירשם ב-FCA ולהראות שיש לה מספיק משאבים ויכולת להתמודד עם ניסיונות הלבנת כספים ומימון טרור, סיבות שבעיקר בגללן עדיין לא הוסדר שוק הקריפטו ברחבי העולם.
כזכור, חברת פייפאל השיקה כבר בשנת 2021 אופציות של קנייה ומכירה של נכסי קריפטו אך בחודש אוגוסט האחרון הודיעה החברה כי משהה את האופציות הללו בבריטניה מהיום הראשון של חודש אוקטובר, לכל הפחות עד תחילת שנת 2024. 
לפני מספר ימים עדכנה חברת פייפאל, כי קיבלה אישור מהרשויות בבריטניה ונרשמה כמוסד פיננסי אלקטרוני מורשה. משמעותו של אישור זה היא שלקוחות הרשומים בחברה בבריטניה יעברו להיות רשומים, החל מה-1 בנובמבר, במוסד החדש שיוקם פיזית בבריטניה, המשקף את היפרדותה מהאיחוד האירופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה