קריפטו

חשד להונאת קריפטו ענקית: הוועדה לניירות ערך בהודעה חריגה

הוועדה לניירות ערך של הונג קונג מזהירה את הציבור בחשד להונאות פוטנציאליות הקשורות לנכסים וירטואליים ופועלת כדי לעצור את הגישה לאתרים חשודים שהציעו למכירה מטבעות קריפטו
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו (צילום vecteezy)
הוועדה לניירות ערך וחוזים של הונג קונג פרסמה אזהרה לציבור על הונאות פוטנציאליות הקשורות לנכסים וירטואליים ורשמה שני אתרים בחשד להונאה "HongKongDAO" ו-"BitCuped". משטרת הונג קונג נקטה בפעולה נחרצת כדי לעצור את הגישה לאתרים אלה, מה שמאותת על חשד להונאה פוטנציאלית.
בהונג קונג דווח כי ייתכן ואתר "HongKongDAO" מפיץ מידע שקרי ומטע בערוצים המקוונים ומציע הצעות פעילות על רישיון המרת המטבע הדיגיטלי של הונג קונג, טענות אלו מטעות או עלולות להטעות אנשים לרכוש או להירשם לאתר. האשמות דומות קיימות גם לגבי BitCuped.

הוועדה לניירות ערך וחוזים של הונג קונג קוראת לציבור לנקוט משנה זהירות כאשר הוא נתקל בהזדמנויות השקעה וייעוץ בפלטפורמות מדיה חברתית ואפליקציות מסרים. אזהרה זו באה על רקע דחיפה עולמית של גופים רגולטוריים להגן על משקיעים מאיומים הולכים וגדלים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים והנכסים הווירטואלים, וחוזרת על חשיבות של ערנות וזהירות בעת קבלת החלטות השקעה על מנת לצמצמם את הסיכונים הקשורים לתוכניות הונאה פוטנציאליות. בנוסף לכך ממליצה הוועדה לבצע בדיקת נאותות יסודית לפני ביצוע פעולות פיננסיות כלשהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה