תרבות ופנאי

כוכבת הסדרה המצליחה: "יהיה לאמא שלי קשה אם אמות לפניה"

שאנן דוהרטי שיתפה את מאזיני הפודקאסט שלה על המחשבות שעוברות בראשה על רקע מחלת הסרטן הקשה איתה היא מתמודדת: "את עוזרת לאנשים שאת משאירה מאחור לעבור מעבר נקי"
מערכת ice | 
בוורלי הילס 90210 (צילום באדיבות yes)
השחקנית והבמאית שאנן דוהרטי שידועה לרובנו כברנדה וולש מהסדרה בוורלי הילס 90210, מתמודדת עם מחלת הסרטן כבר זמן רב. היא נמצאת בשלב 4 של המחלה והיא החליטה לחשוב על האפשרות שבה היא תמות לפני אמה.
בפודקאסט שלה היא סיפרה: "אני יודעת שיהיה לאמא שלי קשה אם אמות לפניה. בגלל שזה הולך להיות לה כל כך קשה, אני רוצה שדברים אחרים יהיו קלים, שלא יישאר לה להתמודד עם הרבה דברים. אני לא רוצה שיהיו לה ארבעה מחסנים מלאים ברהיטים לטפל בהם."
דוהרטי הוסיפה כי: "זה מרגיש שאת מוותרת על דברים שהיו חשובים ויקרים לך, אבל את יודעת שזה הדבר הנכון לעשות וזה מה שייתן תחושת שלווה ורוגע. את עוזרת לאנשים שאת משאירה מאחור לעשות מעבר נקי וקל יותר."
בפודקאסט היא אמרה כי היא חזרה לביתה בטנסי בשביל לעבור על חפציה השונים מכל השנים על מנת למכור אותם: "היינו בטנסי וארזתי את אחד המקומות שם, זה היה ממש קשה ומאוד רגשי כי במידה מסוימת - הרגשתי שאני מוותרת על החלום שלי לבנות את הנכס הזה, לבנות בית עבורי ובית לאמא שלי ואז להרחיב את האסם."
דוהרטי מכרה את הנכס והבינה שהחפצים שלה לא יביאו לה שמחה כמו שתרגיש אם תבלה זמן עם אמה: "זה מאפשר לי לטייל יותר כי אני מרוויחה כסף, אז אני יכולה ליצור זיכרונות חדשים עם אהוביי".
בנובמבר האחרון  דוהרטי עדכנה על כך שהיא חולה בסרטן שלב 4. דוהרטי ניסתה לעודד את עצמה ואת העוקבים שלה ונתנה מסר מחזק לקראת המאבק הקשה: "לא סיימתי לחיות". היא סיכמה וכתבה: "לא סיימתי לחיות. לא סיימתי לאהוב. לא סיימתי ליצור. לא סיימתי בתקווה לשנות דברים לטובה", המשיכה. "אני פשוט לא - לא סיימתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה