תרבות ופנאי

עומר אדם בהכרזה מרגשת: זה התאריך החדש למופע שבוטל

הזמר עדכן הבוקר: "בוקר טוב שותפים שלי, מה לא עשינו? מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת... אין מה לעשות... נאלצים להודיע על דחיית המופע והוא יתקיים, ביום חמישי 18.4 בשעה 20:00". 
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
יש תאריך סופי והפעם גם האיראנים לא ימנעו זאת. אחרי שעומר אדם כבר עידכן על המופע בפארק הירקון שתוכנן להיום (שני), אולם נדחה בעקבות הנחיות פיקוד העורף, הוא העלה פוסט לאינסטגרם שלו הלילה ובישר כי המופע החדש יתקיים במקום זאת ביום חמישי. אלא, שאחרי שלא מעט מעריצים ביקרו את ההתראה הקצרה, הוא מחק את הפוסט עם או בלי קשר. אך כעת הוא יוצא בבשורה מרגשת ובתאריך חדש.
הוא עדכן הבוקר: "בוקר טוב שותפים שלי, מה לא עשינו? מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת... אין מה לעשות... נאלצים להודיע על דחיית המופע והוא יתקיים, ביום חמישי 18.4 בשעה 20:00". 
עוד המשיך: "שימו לב, כי הכרטיסים אשר קיבלתם באסמאס בעת הרכישה תקפים למועד החדש. אתם יכולים לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי באזור האישי באתר של קופת תל-אביב לרבות ביטול, החלפת תאריך, שליחה חוזרת של כרטיסים וכיוצ״ב. (כל שאר ההופעות קורות כרגיל בע״ה ) אוהב אתכם".
כזכור, לאחר שמחק, הוא העלה סרטון שלו ובו אמר: "טוב שותפים שלי, השעה 1:05 ואנחנו בפארק הירקון, יצאו הנחיות חדשות לפיקוד העורף, אנחנו עובדים שכל המופעים יהיו כמתוכנן וכמו שרצינו מההתחלה, תבינו זה לא תלוי בי, כל דקה משתנה פה הכל ואנחנו עובדים על הכל ובבוקר אעדכן אתכם"
 
בפוסט שנמחק היה כתוב: "אהבות שלי, בעקבות המצב וההנחיות של פיקוד העורף ההופעה של מחר תידחה ליום חמישי הקרוב בע"ה, 18.4. ההופעה של יום שלישי כרגע הכל כרגיל וככה גם ההופעות הבאות. הכי חשוב הביטחון שלכם ושל כולנו".
 
עוד היה כתוב: "אנחנו נצמדים להנחיות פיקוד העורף ועושים הכל אבל הכל כדי שזה יקרה ושנזכה להיות יחד. אין לכם מושג מה אני עובר, אני מקבל מכם מלא הודעות ושתדעו שאני אוהב אתכם ומכבד אתכם מקסימום, תודה על הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה