תרבות ופנאי

רוסלנה רודינה חושפת: "פרסמו שפשטתי רגל, אכלנו מכה כלכלית"

בריאיון שערכה ל"מאקו", הכוכבת סיפרה על העסק לבגדי ים שנאלצה לסגור לאחרונה בעקבות חוסר רווחיות, אך גם שיתפה בעסק הבא עליו היא כבר שוקדת. כמו כן, רודינה הודתה כי המצב הכלכלי שלה ושל כלל המפורסמים בארץ לא פשוט מאז פרוץ המלחמה, ואמרה כי היא "שורדת"
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
רוסלנה רודינה היא לא רק דוגמנית ומשפיענית רשת, אלא היא גם אשת עסקים אשר מנסה לפרוץ עם רעיונות ייחודיים משלה. בעבר פתחה עסק של בגד ים אך נאלצה לסגור אותו בעקבות חוסר רווחיות, וכעת היא מכוונת לעצב תכשיטים תחת מותג חדש. בריאיון למאקו היא סיפרה על התחושות שחוותה לאחר שהעסק הקודם שלא לא צלח, וכן על הראייה האופטימית לעתיד.
בנוגע לחנות הבגדים רודינה אמרה: "הבנתי שזה לא הוויז'ן שלי. לא תכננתי להיות חנות בגדים אונליין, והחלטתי להתמקד בדברים שאני באמת אוהבת – הבושם, תכשירי הטיפוח והתכשיטים". אשת העסקים כתבה כי לאחר שהחליטה לסגור את האתר ולמכור את הסחורה שנותרה, פרסמו כי היא פשטה את הרגיל. "זה הכעיס אותי מאוד. אני לא אתבע כי אני יודעת מה זה בתי משפט, אבל עד איפה הגבול?".
 
בריאיון נשאלה אודות מצבה הכלכלי בצל ההפסד שחוותה ותקופת המלחמה, ורודינה טענה כי היא "כל החיים איכשהו מצליחה לשרוד". היא הסבירה כי זו אכן הייתה תקופה לא כולם, ואמרה בנוגע למפורסמים כי כולם "אכלו מכה כלכלית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצב הכלכלי שלה ושל שאר המפורסמים
    RZ 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מחשיבה את עצמך למפורסמת? ממש סלב. זה שעשית ילד מהערס לא הופך אותך לסלב.. אלק שאר המפורסמים
    סגור
  • 1.
    שתלך ללמוד מדעי המחשב יתן לה ביטחון כלכלי (ל"ת)
    דן 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור