תרבות ופנאי

ליהיא גרינר נפרדת בכאב: "אני בשוק טוטאלי, זה עצוב ממש"

כוכב העונה השלישית של "האח הגדול", יגאל אלנקרי, הלך לעולמו בגיל 63 אחרי שנמצא בביתו ללא רוח חיים. ליהיא גרינר, שהשתתפה בעונה בה השתתף, נפרדה: "הוא היה איש מקסים מלא באנרגיות טובות. משתתפת בצערה של המשפחה"
מערכת ice |  1
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
עצוב: כוכב העונה השלישית של "האח הגדול", יגאל אלנקרי, הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 63 בלבד.  אלנקרי ז"ל נמצא בביתו ללא רוח חיים, וככל הנראה סיבת המוות שלו היא דום לב. כך על פי הפרסום ב-TMI.
אלנקרי ז"ל השתתף כאמור בעונה השלישית של "האח הגדול" ואמנם הוא הודח בשלב מוקדם, אך הוא זכור כדמות צבעונית וזכור לכולנו אחרי שהטביע את המושג "ז'ונגלר". משתתף "האח הגדול" בעבר השתתף בעונה בה השתתפו גם ג'קי מנחם, שזכה כזכור באותה עונה, נופר מור וליהיא גרינר.
 
ליהיא גרינר אף הגיבה ל-TMI על מותו הטרגי שם סיפרה בין היתר כי "אני בשוק טוטאלי. הוא היה איש מקסים מלא באנרגיות טובות. משתתפת בצערה של המשפחה, זה עצוב ממש".
 
כזכור, השבוע נודע כי ברנרד היל, הכוכב ההוליוודי אשר שיחק ב"שר הטבעות" וב"טיטאניק", הלך לעולמו בגיל 79. היל היה אחד מהשחקנים המוערכים ביותר בהוליווד וזכה להצלחה בכל רחבי העולם. הוא הותיר אחריו את אשתו, השחקנית מריאנה היל, ואת בנם המשותף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מספיק לתת במה לבחורה הזאת
    יהודה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה היא עשתה בחיים שלה למען התרבות הישראלית ? הופיעה בתוכנית בטלוויזיה וגם שם לא היתה אהודה...
    סגור