תרבות ופנאי

ליאור נרקיס המשיך הלאה: זה הצעד המפתיע שלו עם אור לוזון

נרקיס נפרד מהסטייליסט שליווה אותו במהלך העשור האחרון, והחליט לעבוד עם הסטייליסטית המוכרת אור לוזון, בתו של איש העסקים עמוס לוזון. כמו כן, היא מלבישה גם את הטאלנטים עומר אדם, אודיה ועוד רבים אחרים
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
במהלך העשור האחרון, ליאור נרקיס לווה על ידי סטייליסט אשר דאג להלביש אותו לאירועים בהם לקח חלק. כעת, נראה כי הוא החליט לשדרג את המלתחה והחליף אותו בסטייליסטית חדשה שרובכם כנראה מכירים, כנראה בשל המלצות חמות שקיבל ממפורסמים אחרים בתעשייה.
כפי פורסם בוואלה סלבס, אור לוזון, בתו של איש העסקים עמוס לוזון, היא זו שתלווה מעתה והלאה את נרקיס. לוזון היא גם המלבישה של טאלנטים רבים והם אודיה, עומר אדם ועוד רבים נוספים. כמו כן, היא פעילה מאוד ברשתות החברתיות ודואגת לתחזק את חשבונותיה.
 
נזכיר כי שמו של נרקיס עלה לאחרונה בהקשרים פחות אופטימיים. כזכור, היחסים בינו לבין אשתו ספיר הגיעו לשפל בשנה שעברה, כאשר היא הוציאה נגדו צו הרחקה מביתם המשותף בסביון, זאת לתקופה בלתי מוגבלת שנקבעה מראש. הצעד החריף שלה הגיעה בעקבות תקרית קודמת, אז הזמינה ספיר משטרה לביתם שבסביון לאחר שלטענתה ליאור זרק את חפציה כשלא נכחה בבית וגרם לנזק.
בסופו של דבר הם הצליחו לשקם את היחסים וליאור סיפר על כך בראיון שערך לרז שכניק בידיעות אחרונות: "היו לנו הרבה משברים בזוגיות, אבל האהבה ביני לבין ספיר היא משהו ענק שמנצח את הכל. המשבר הכי גדול קרה לנו באחרונה, לפני חצי שנה. מה קרה בדיוק בינינו? אני אשמור לנו בכל זאת, כי יש פה ילדים, אבל זה היה באמת משבר ענק. נכנסנו להליכי גירושים, עזבתי את הבית שלנו בסביון לחודש, גרתי בדירה בתל־אביב". כעת, היחסים בין השניים שוב עלו על שרטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה