תרבות ופנאי
אורן אסידו מגיב לסערת גיא פלג: "זה השליך משמעותית על ההזמנות"
השף המוכר חשף את הנזק הכלכלי והתדמיתי שנגרם למסעדת "אמאיה" בעקבות דבריו של מאיר אדוני נגד גיא פלג. אורן אסידו: "אנחנו עדיין בתוך הסערה הזאת. זהה השליך לנו משמעותית על ההזמנות"
השף אורן אסידו התמודד בימים האחרונים עם מתקפה חריפה נגד מסעדת "אמאיה" ברחובות, זאת בעקבות ברקע הביקורת שהביע השף מאיר אדוני על העיתונאי גיא פלג. לאחר שפעיל הימין אלירן דהן פרסם סרטון של כתב חדשות 12 ברשתות החברתיות, המסעדן לא הסתיר את עמדתו ביחס לעיתונאי המוכר וכתב בתגובות: "אין זבל כמוהו. אמן שיצטרך שמירה עד יומו האחרון".
בעקבות דבריו, ברשת החברתית X פורסם ציוץ נגד התבטאותו של מאיר אדוני וקרא לדרג את מסעדותיו, וביניהן צוינה מסעדת "אמאיה" של השף אורן אסידו. כתוצאה מכך, דירוג המסעדה השתנה משמעותית ונגרם נזק לתדמיתה.
בריאיון לניב גלבוע בערוץ I24NEWS, סיפר השף הישראלי על המכה שחטפה המסעדה שלו: "קמנו ליום ראשון למבול של תגובות בגוגל של כוכב. בהתחלה ניסינו להבין אם זה משהו שקרה במהלך הסרוויס ואז בדקנו ואף אחד מהאנשים שדירג לא היה במסעדה מעולם. לאחר מכן, חבר שולח לנו את הציוץ הזה המופרח הזה, כל השבת זה הדבר היחידי שהתעסקנו בו".
@i24news.he השף אורן אסידו מצא את עצמו תחת מתקפה של ביקורות שליליות בגלל זיהוי שגוי עם מאיר אדוני. כעת הוא מספר ב"מדד גלבוע": "הדירוגים השליכו על ההזמנות במסעדה"
♬ סאונד מקורי - i24NEWS HE
על התגובה החריגה שפרסם השף אמיר אדוני נגד העיתונאי גיא פלג, אמר אסידו: "לא יודע, אני לא מכיר את מאיר של היום. אני מכיר את מאיר שעבדתי אצלו מלפני עשור. התחלתי אצלו את דרכי במטבחים. מאז אנחנו לא כל כך בקשר".
עוד ב-
לאחר מכן, המסעדן סיפר בכאב כי מסעדת "אמאיה" מתקשה להתאושש מהורדת הדירוג: "אנחנו עדיין בתוך הסערה הזאת, אנחנו עדיין מחשבים מהלכים, עדיין חושבים איך לפעול. אני יכול להגיד לך שכבר על השבוע הקרוב זה השליך לנו משמעותית על ההזמנות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(47):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
34.מופרךירון 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0מופרך...חחחסגור
-
33.מי שעזב את הארץ כמו מאיר אדוני שלא יתערב בנעשה פה (ל"ת)אני 05/2026/09הגב לתגובה זו0 1סגור
-
32.מי זה הליצן הזה?אש 05/2026/09הגב לתגובה זו0 1מאיר אדוני תחזור למטבח ליצן וסתום את הפה שלך.סגור
-
31.מאיר אדוני מפוכח (ל"ת)שלא כאחרים 05/2026/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
30.מי אתהזהר 05/2026/08הגב לתגובה זו1 1מעניין למי אדוני מבשל עגשיו? לאיזה משפחת מבגרים בקנדה אולי? מאחל לך אפס מאופס שלא תזכה לשמירה עד סוף חייך כי בעצם אתה לא שווה אפילו יריקהסגור
- טען עוד
-
29.איפה אדוני? (ל"ת)זהר 05/2026/08הגב לתגובה זו1 0סגור
-
28.מסעדהאסף 05/2026/08הגב לתגובה זו0 1ככה תנוהל המדינה באם השמאל יזכה בבחירות מי שלא יישר קו עם הדעות שלהם יפגעסגור
-
27.מסקנה אל תתעסקו איתנו לנו הכוח והשלטון ומערכת המשפטמפגינה בקפלן 05/2026/07הגב לתגובה זו0 2צריך להבין אנחנו שולטים בתקשורת ובמערכת המשפט ובאקדמיה וכמעט בכל מוקדי הכוח במדינה ואנחנו נפעל נגד מי שלא חושב כמונו בשמאל . אל תתעסקו עם השמאל אנחנו שולטים בכם. שלנו כל הכוח שיש . מי שמפריע לנו אנחנו נדע לסלק אותו .סגור
-
הדרך של השמאל הקיצוני הורסת את המדינה!ישראל קרמר 05/2026/07הגב לתגובה זו1 1הם חסרי ערך ערכי ומוסרי ויהודי ואנושי ואנטי דמוקרטיים שחושבים שהם בעלי המדינה והדעות, ואין להם חלק ונחלה בארץ הזו ובעם הזה.סגור
-
26.ומאיר הוא סתם טיפש. (ל"ת)חבל. כמה שנאה 05/2026/06הגב לתגובה זו1 2סגור
-
25.טוב מאוד.תלמדו (ל"ת)יפה 05/2026/06הגב לתגובה זו2 3סגור
-
24.בושהירון 05/2026/06הגב לתגובה זו2 1מן הסתם אני אורח קבוע ואתם מכירים אותי טוב כי אני משאיר טיפים מאוד נדיבים......לעולם לא ארוך במסעדה או בכל עסק אחר שקשור למאיר אדוני......דעותיו רעל ושיטנה שמן הסתם זלגו לאוכל ולמוצרים שהוא מוכר.סגור
-
דעותיו של גיא פלג הם רעל ושטנהישראל קרמר 05/2026/07הגב לתגובה זו1 1הוא שפך את דמם של חיילי צה"ל על דבר שלא עשו ועוד טען שרואים בסרטון כשלא ראו. ועלילת הדם שלו העלתה בהרבה את ההתקפות האנטי ישראליות והאנטי יהודיות ורמה שלא בצדק נזק לתדמית ישראל וצה"ל, וגם פגעה בחטופים כפי שסיפרו חטופים.סגור
-
23.הפתרון פשוטארז 05/2026/06הגב לתגובה זו3 4אם על כל קפלניסט שמדרג נמוך יכנסו לאתר שלושה אנשים טובים וישרים וידרגו הכי גבוה הדרוג של המסעדות יקפוץ גבוה גבוה. אין צורך לבקר במסעדה, אין צורך לכתוב ביקורת, רק כנסו דרגות גבוה ותקנו את הטרור הקפלניסטי.סגור
-
22.מי שמטנף אז שיחטוף. מגיע לו!!!! (ל"ת)ביבי אשם 05/2026/06הגב לתגובה זו5 6סגור
-
מי שמטנף ?מושיקו 05/2026/06הגב לתגובה זו0 1מי שטינף על חיילי צהל שיתענה וישרף בגהינוםמ הוא ומשפחתו,בלי זכר ובלי תקומהסגור
-
21.אחלה גבר מאיר אדוני.יועמshit 05/2026/06הגב לתגובה זו6 9משתין בקשת מהמקפצה על הקרחת של פלג וכל הקפלנוחבות.סגור
-
20.חבל על אורן אסידו אבלגבירתי 05/2026/05הגב לתגובה זו4 3ההתבטאות של מאיר אדוני אלימה. אני נגד הפרקטיקה של הורדת דירוג לבתי עסק שלא ביקרו בהם, אבל אדוני צריך מצדו לקחת אחריות על עובדיו ולהתנצל על ההסתה פר אקסלנס מצדו.סגור
-
19.יש מחיר להשתלחויות הביביסטיםיובל 05/2026/05הגב לתגובה זו7 10אולי עכשיו השופרות של מכונת הרעל יספרו עד 10 לפני שישתמשו בשפת זבל כלפי אנשים טובים שלא מוצאים חן בעיניהם!סגור
-
למחשיך אדוני יש מסעדות?שולטי 05/2026/06הגב לתגובה זו3 1מקוה שגם הן חטפו, כי מי שמפעיל מסוכן לאכול מידיו. גיא פלג עיתונאי שעושה עבודתו ומי שרצה לסייע לכוח 100 באמת היה צריך לבקש שישפטו כי רק בדרך זו מתקנים קלקולים לא באלימות נוספתסגור
-
18.אל תדאג אורן לא יבואו שמאלנים יבוא קהל אחראורי וייס 05/2026/05הגב לתגובה זו10 5לא לפחד פרנסה מהשמים אף שמאלני לא יהרוס לכם ,מה שגיא עשה ,השם ישמורסגור
-
מי יבוא???? חחחח ביביסטים אוכלים מקסימום פלאפל (ל"ת)ביביזם זה מחלה 05/2026/06הגב לתגובה זו4 3סגור
-
17.אין להציא דיבה אם לא היתה ב מסעדהאהרון 05/2026/05הגב לתגובה זו6 0אם מעבירי ביקורת לא היו ו לא סעדו ב מסעדה ו העבירו ביקורת קטלנית ליגרום נזק יש לפגוע ב כיס שלהם אין מעבירים ביקורת על מסעדה אם לא אכלת ב מסעדהסגור
-
16.טבחיאגנה 05/2026/05הגב לתגובה זו3 5מאיר אדוני גם אני לא אבואנוכמוני חברותי תתביש מימאתה בכלל סך הכל טבח ממוצע מה יש לך נגד גיא פלג אוהביםמאותו כל מילה שלו נכונה כותבת.ליכודניקית.לשעבר לאנחבורת הזבל של היום היה ליכוד אין יותר שב בשקט כי אתה סתם לא חכםסגור
-
15.איכסשירי 05/2026/05הגב לתגובה זו0 2גאי פלג הוא לא רק זבל הוא המיץ של הזבל ,וחלאה.סגור
-
14.אוי, הזלתי דמעהיוסף ישראלי 05/2026/05הגב לתגובה זו2 6אז אולי כדאי לחשוב לפני ש..ומסעדה טובה באמת לא תתמוטט מפרסום פליטות פה של טבחסגור
-
13.שילך לטגן חביתות טבח עלובדוד 05/2026/05הגב לתגובה זו4 5מי זה מיכה אדומי שיתעסק בלטגן חביתות, שגם הן בטעם של הפרצוף שלוסגור
-
לאחראי על הגועל הזה קוראים מאיר אדוניקליאו 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1מי זה באמת מיכה אדומי?סגור
-
12.סמוראיסמוראי 05/2026/05הגב לתגובה זו2 3לא הבנתי?? אם הוא אמר את האמת לפי דעתו על מה הרעש??? ממתי דיקטטורים קטנים סותמים את הפה לדימוקרטים? מי שמחרים - מוחרםסגור
-
11.טעותאורי 05/2026/05הגב לתגובה זו2 4לדעתי זה לא פחות מלשון הרע אפשר לתבוע את גיא פלג על כול הפסדים על טעות משלמיםסגור
-
כמה שאתה טיפש, אמאל'ה..קליאו 05/2026/05הגב לתגובה זו1 0איך בדיוק גיא פלג אחראי לנזקים שנגרמו פה?סגור
-
10.רק חרם כלכלי יוכל (אולי) להמתיק את גלולת השקר וההסתה (ל"ת)יששכר 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
9.גיא פלג רע לחיילים!אבי 05/2026/05הגב לתגובה זו9 11גיא פלג הרשע! אמר לכל העולם שרואים בסירטון שחיילינו הגיבורים אנסים. שקרן ארור שבוודאי יבוא על עונשו! עם כל הפייק שיש היום בעולם, לאמת יש עדיין ערך ואפילו ערך עצום!!!סגור
-
שקרנים בריבועאיתני 05/2026/05הגב לתגובה זו7 3כשביביסטים מדברים על חשיבות האמת זו באמת בדיחה טובה.סגור
-
8.שנואדן דן 05/2026/05הגב לתגובה זו3 9פלג גאי המפלג הוא מהשנואים הכי גדולים בתקשורת. חתיכת אפס מאופס שגרם נזק בלתי הפיך. אדם שמונע משנאה מטורפת לימין. גועל נפש של אדם. ! דוחה מגעיל מכוער !! מאיר אדוני צודק ! ואתה השף מרחובות . אים זה מצבך ?! תסגור את העסק שבנוי רק על קפלני השמאל. !! בושה לצביעותסגור
-
הפוך, טמבל, הפוך...קליאו 05/2026/05הגב לתגובה זו5 2גיא פלג אהוב ומוערך על ידי כל מי שעיניו בראשו. ברור שאתה לא נמנה על האנשים האלה. ולשמוח לאידו של השף מרחובות? על מה ולמה? הוא רק קורבן תמים של אנשים טפשים מסוגך.סגור
-
7.אדוניבנצי 05/2026/05הגב לתגובה זו9 1אתה חייב לטפל בעצמך ! אתה מתדרדרסגור
-
6.גיא פלג הוא מהאמיצים שקיימים בתקשורתיאיר נ 05/2026/05הגב לתגובה זו13 11הלוואי והיו עוד כמוהו , רודפי אמת וצדק . ולגבי אדוני ... נו באמתסגור
-
פלג המפלגהמתפכח 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1הסבר למה אתה מגן על גיא פלגסגור
-
5.השמאל לא יכול לקבל ביקורותיוני 05/2026/05הגב לתגובה זו9 7איך אפשר לבקר אנשים מהשמאל, הרי הם המושלמים ביותר ,הנאורים ביותר ,חוכמתם נשפכת להם מהאוזניים ,אז לבקר אותם? נו באמת ,זה עלבון גדול מאוד וקשה מאוד לקבל עבורם. גיא פלג שפגע בחיילי צה"ל , פגע במדינה כולה ובתדמית שלה ,זה בסדר , זה נסלח ,אבל להגיד עליו משהו שלילי , זה אסור. חבורה של צבועים ומגעילים.סגור
-
מה שאדוני אמר זה לא דברי ביקורתקליאו 05/2026/05הגב לתגובה זו3 1מדובר בהפצת רעל ובהסתה לאלימות. וכל זה כנגד עיתונאי שבסך הכל עשה את עבודתו. עיתונאי מצטיין, אגב, למרות שזה לא רלוונטי.סגור
-
כמה קנאה.אני 05/2026/05הגב לתגובה זו6 1מה זה פגע בתדמית? אם חיילי צהל פעלו שלא לפי החוק, אז גיא פלג שם להם מראה. לא רוצים? אל תביטו במראה ותמשיכו לעבור על החוק ויגיע בסוף גם אליך אדוני. "הם לא התכוונו לרצוח רק לדקור". ככה זה מתחיל.סגור
-
4.אדוני הוא הזבל בין השפים..עם לשון רעל - האוכל שלו רעל!! (ל"ת)ברכה 05/2026/05הגב לתגובה זו7 10סגור
-
הגמל לא רואה את הדבשת שלואחד שאכפת לו 05/2026/05הגב לתגובה זו1 2תגובתך רעילה וארסית.סגור
-
3.שיחיה עם שומר ראש לצמיתות.דמבו 05/2026/05הגב לתגובה זו7 4הפייפר חצה את כל הגבולות יש להנחיתוסגור
-
2.חלוםפפ 05/2026/05הגב לתגובה זו5 8יש לי חלום לפגוש את גייא פלג ולצעוק לו מה אני חושב עליו כל עם ישראל חייב להשתתףסגור
-
1.מאיר אדוני מזמן ברח לחו"ל, אבל ממשיך לסכסך ולזרוע שנאהחיים 05/2026/05הגב לתגובה זו10 10נראה לי הוא כבר לא בקוסגור



