תרבות ופנאי

דרמות בחזרות, פציעה טראגית וסוף ברור: סיכום הפרק של "רוקדים"

בדיקות המרפאה אבחנו קרע בשריר, ריב על שולחן השופטים, ריקודים בסגנון שנות השמונים, ודוד דביר אחד - סיכום פרק 8 של רוקדים עם כוכבים
עדן גולן והרקדן ארטיום ליאקובסקי (צילום שי פרנקו)
צפייה ב"רוקדים עם כוכבים" היא חוויה שונה מכל ריאליטי אחר על המסך שלנו. יש בה צבעוניות, אלגנטיות ותחושת קרנבל שאף פורמט אחר לא מצליח לשחזר. היתרון הגדול ביותר של עולם הריקוד הוא שאי אפשר לזייף בו, כשזה טוב זה מהפנט, וכשזה רע זה פשוט כואב לצפייה. הפרק הנוכחי סיפק לנו הצצות משני הקצוות הללו, אבל מעל הכל הוא זיקק תובנה אחת חותכת, עם כל הכבוד למאמץ האדיר של שאר הזוגות, כולם שם נלחמים בקרב אבוד מראש.
עדן גולן הייתה המתמודדת האחרונה ברצף הריקודים, אבל המתמודדת הבולטת והחשובה ביותר, היא רקדנית מעולה, הכי טובה בקבוצה שלה וכנראה שגם בתחרות, ובזמן שרוב השולחן מיחזר מחמאות "וואו" "את משתפרת" לכל שאר הרקדנים, עדן גנבה את ההצגה.
דעות השופטים סביב השולחן היו חלוקים, כל השופטים  נגד דוד דביר, כמובן. כל השופטים הרימו וקבעו שהיא רקדנית מעולה, ודוד שפט אותה באותם כלים קשוחים שבהם הוא שופט את שאר המתמודדים וקבע, שהנאמבר היה מעולה ביחס לחוקי המשחק הרגילים. זה הספיק כדי להצית חזית קולנית במיוחד מצד אנה ארונוב, שהאשימה אותו בחוסר הוגנות ותהתה איפה החמלה שלו כשמדובר באחרים.
ומה קרה בשאר הרחבה? לאחר המעידה של שבוע שעבר, המדליסטית האולימפית אבישג סמברג, יחד עם הפרטנר איבן, פתחה מבערים והציגה קאמבק מרשים. הג'ייב שלהם היה אלגנטי, מלא אופי ובנוי כחבילה שלמה ומצוינת שבה אבישג ממש שיחקה את הנאמבר. הביצוע המלוטש גרף תשואות רבות מהשופטים, ואפילו דוד דביר החמיא ואמר "את חיה, היית חופשיה מאוד", בדרך לציון מרשים של 31 נקודות.
מנגד, מאיה דגן ושחר הציגו הצהרת כוונות ברורה עם השיר “I’m Still Standing”. אי אפשר שלא להעריך את המאמץ ואת העובדה שמאיה נראית נהדר, אך הסטרס, הלחץ והקושי הפיזי ניכרו היטב על הבמה ומנעו מהריקוד לעבור חלק, כאשר גם ההחלטה להקליט את השיר מחדש לא הצילה את המצב. למרות זאת, השופטים החמיאו על ההתקדמות וסיכמו בשעשוע ש"החלק התחתון משתפר, החלק העליון אללא יוסטור", בעוד דוד דביר השווה אותה לילדה בת 12 שעשתה דרך מרשימה, מה שהעניק להם 25 נקודות.
הדרמה המשיכה גם אל הזוגות הבאים, כשנייט (נתנאל) וג'וליה עלו לרחבה לצלילי מוזיקה של מייקל ג'קסון בסגנון סלוני. אחרי שבכה בחזרות מחוסר ביטחון, נייט הוכיח שיש לו כריזמה מטורפת ויכולת תנועה נדירה, אך הכל נפל על עניין מוזיקלי קריטי אחד הוא פשוט מתקשה לשבת על הקצב, דבר שחיבל בתוצאה הסופית. בעוד שאנה ארונוב הכריזה שהיא "שרופה" עליו, דוד דביר דייק ואמר, "אתה יודע ללמוד ולהכניס את הרעיון והתמונה, הבעיה שלך היא המוזיקה".
במקביל, אורי ששון ואליסיה חוו משבר זוגי ראשון בחדר החזרות. אומנם הדרמה לא התפוצצה עד הסוף, אך היה ברור שאליסיה רחוקה מלהיות מרוצה מרמת המחויבות של אורי. המתח ריחף באוויר, אורי פיזר התנצלויות על הבמה ובסרטונים, ובאשר לפסדובלה עצמו שבוצע לצלילי “The Final Countdown” המאמץ ניכר, אך התוצאה הרגישה מפוזרת, לא מספיק משוכנעת והניבה 24 נקודות מהשופטים.
הערב ננעל בטון דרמטי במיוחד עם ההודעה המצערת על פרישתם הכפויה של שחר חיון ומתנאל דיל בשל פציעה קשה בחזרות. השניים, שפספסו את הריקוד של הערב, קיוו לבשורות טובות, אך בדיקות המרפאה אבחנו קרע בשריר והצוות הרפואי קבע באופן חד-משמעי כי שחר אינה יכולה להמשיך בתוכנית. "זאת הרגשה של פספוס, זה מבאס כי השקענו", שיתפה שחר באכזבה מוחשית על המסך. בעקבות הפרישה המוקדמת והטראגית לא התקיימה הדחה רגילה בפרק, והזוג שהודח בפועל היו שחר ומתנאל. זה כואב, כי שחר החזיקה בפוטנציאל אדיר, אך כמו שכולנו יודעים בעולם הבידור כשדלת אחת נסגרת, אחרת נפתחת, וכל עכבה לטובה. התחרות נמשכת, והרף רק הולך ועולה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה