תרבות ופנאי

עדן הראל פותחת את הלב: "בפנים משהו מרגיש קצת אפור"

מנחת הטלוויזיה דיברה על תהליך החזרה בתשובה שלה, וחשפה את העליות והמורדות. הראל: "אני הבנתי, אחרי הרבה שנים במסע הרוחני שלי, שקדושה לא מחייבת כיבוי להבה"
עדן הראל בסרטון הומוריסטי (צילום מסך מפייסבוק עדן הראל מנשה)
עדן הראל תיארה בפודקאסט שלה "דיבורים מגן עדן" על הדרך שלה בתהליך התשובה שעברה, בתור מה שהיא מתארת: "רציתי להיות מושלמת, הכי צדיקה, אבל בדרך איבדתי את החיות שלי".
הראל משתפת על הרגע בו הבינה שמשהו לא תקין: "אני בשיא התשובה, צדיקת על עם חצאית הפליסה וחולצת כפתורים, אבל כל החיות שלי קצת כבתה פתאום מצאתי את עצמי במקום של עאלק רבנית, כשאני בכלל איזו נוודת שרוצה לעשות מדורות ביער".
הראל ממשיכה ופונה לצופים ולצופות: "אני לא יודעת מי מזדהה עם המקום הזה, שהכל נראה מושלם מבחוץ: הבית, הקהילה, הקריירה - אבל בפנים משהו מרגיש קצת אפור, משהו מתייבש. אנחנו כל הזמן חיים בתחושה שחייבים כאילו לבחור".
הראל מפרטת: "בין הפראות והצבע לבין איזה מסגרת נוקשה. אבל מה שאני הבנתי, אחרי הרבה שנים במסע הרוחני שלי, שקדושה לא מחייבת כיבוי להבה. הפוך! חיוניות היא חובה דתית, היא לא איזה מותרות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה