תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר מודה? הכוכב הסיר את תביעת המיליונים

אחרי ששתי בחורות טענו כי תקף אותן מינית בבתי מלון ב-2014 ו-2015, הזמר משך בחזרה את תביעת הדיבה ולשון הרע שהגיש נגדן בגובה 20 מיליון דולר. עדיין לא ברור אם הזמר הגיע להסכם פשרה עם המתלוננות
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)
ג'סטין ביבר מוותר על תביעת לשון הרע בסך 20 מיליון דולר שהוא פתח ב-2020 לאחר שהואשם בתקיפה מינית. הכוכב הקנדי הכחיש בתוקף את ההאשמות של שתי גולשות ברשתות החברתיות שטענו כי הותקפו ע"י הזמר בתקריות נפרדות בבתי מלון בטקסס ובניו יורק ב-2014 וב-2015.
בזמנו, ביבר, שלהיטיו כוללים את Sorry, Stay ו-What Do You Mean?, אמר כי הטענות הן "שקרים שערורייתיים" ו"מפוברקים ככל הנראה". בשבוע שעבר, עורכי הדין של הזמר הגישו בקשה לדחיית התביעה בסך 20 מיליון דולר, לפי מסמכי בית המשפט. המסמכים לא גילו אם ביבר והנאשמים סיכמו על פשרה.
 
"ג'סטין החליט להמשיך הלאה ולדחות את התיק בגין לשון הרע שהוגש בשנת 2020", אמר אוון שפיגל, עורך דינו של ביבר, ביום שלישי בערב לרשת החדשות האמריקאית NBC. 
כזכור, בשנת 2014 נשמעה הטענה הראשונה כנגדו של ביבר, כאשר בחורה טענה ברשת החברתית כי הזמר תקף אותה מינית במלון בטקסס.  בתגובה, ביבר פרסם צילומי מסך מכתבות חדשותיות מיום התקיפה לכאורה, בהן הוא נראה עם הזמרת סלינה גומז, חברתו באותה תקופה. ההאשמה השנייה טוענת שביבר תקף אישה במלון לנגהם בניו יורק במאי 2015. ביבר נשוי לדוגמנית היילי בולדווין מאז 2018.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה