מדדים ומחקרים

כך ג'סטין ביבר עקף את אדל בדרך לישראל

הקאמבק של הזמרת הבריטית בקושי הצליח לדגדג לישראלים – אבל האפשרות לצפות, אולי, עוד שנה, בזמר הקנדי, הזניקה אותו לראש רשימת האנשים המחופשים בישראל | החיפושים החמים בגוגל

מערכת ice | 
ג'סטין ביבר, אדל (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר, אינסטגרם/ אדל)
סיפורם קורע הלב של הדיירים האחרונים בשכונת גבעת עמל בתל אביב, שפונו אתמול מבתיהם כדי לבנות במקום שני מגדלי ענק, הוא הנושא שהצליח לחדור אתמול למרכז תשומת הלב בישראל ולהגיע למקום הראשון בטבלת החיפושים החמים של תושבי המדינה בגוגל.
המקומות השני והשלישי הלכו לנבחרות ישראל ואיי פארו, ששיחקו אתמול בנתניה במשחק שרק בקושי נגמר בניצחון קטן בתוצאה 2:3 לנבחרת המקומית, שמסיימת בכך את דרכה במוקדמות מונדיאל 2022.
 
במקום הרביעי נמצא הזמר הקנדי ג'סטין ביבר, שישראלים רבים כבר מתכוננים להסתער על הכרטיסים להופעה שלו בישראל עוד כ-11 חודשים, שהוכרזה אתמול. ביבר עקף את הזמרת הבריטית אדל, שבקושי גירדה הופעה ברשימת החיפושים החמים בגוגל (מקום 13) לאחר ריאיון הקאמק המתבקש עם אופרה ווינפרי.
מדד המחירים לצרכן, שהיה מלא הפתעות – חיוביות ושליליות כאחד – היה במקום החמישי.
ח"כ אביר קארה, שנקלע לעין הסערה בשל הקלטה של אביו מאיים בטלפון על פעיל ליכוד, הגיע למקום השישי.
במקום השביעי בית החולים סורוקה, שעובר שבוע קשה לאחר אירוע ירי ומחאת עובדים דרמטית.
ניצב בדימוס ניסו שחם, שאתמול נדחה ערעורו נגד העונש שהוטל עליו על התנהלותו הבעייתית בשנותיו במשטרה, נמצא במקום השמיני.
במקום התשיעי הרב אליעזר ברלנד נמצא במקום התשיעי, לאחר שאתמול הוארך מעצרו בשל חשיפת מעורבותו ברצח שזיעזע את המדינה לפני שלושים שנה.
ואת העשירייה סוגרת פורטוגל, שהנבחרת שלה לא מצליחה להוכיח את יכולותיה במוקדמות מונדיאל 2022 ונמצאת על גבול הפסד מקומה באירוע הכדורגל הגדול בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה