תרבות ופנאי

זה הפסטיבל שחוזר אחרי שנתיים של קורונה

הקורונה עדיין כאן אבל נראה שהאירועים האחרונים כבר משאירים את המשבר הזה מאחור וחוזרים אחרי הפסקה ארוכה. גם בקרית טבעון החליטו להחזיר את הפסטיבל שהפך למסורת
מערכת ice | 
קרית טבעון (צילום יחצ טבעון)

ברקע טרנד המסחר הדיגיטלי ואיתו אספנות האמנות הדיגיטלית ב-NFT, בישראל ייערך השבוע אחד מאירועי האמנות המסורתית המיתולוגיים אחרי פסק זמן ארוך. פסטיבל "שבת אמנים" של קריית טבעון צפוי להתקיים החל מהיום ולמשך סוף השבוע, ושאלפי אמנים במועצה המקומית יפתחו את בתיהם לצפייה ורכישת פרטי אמנות, ביניהם אמנים בינלאומיים מוערכים.

מדובר בהיקף של 3000 יצירות מקוריות שנוצרו בידיהן של 150 אמנים. הפסטיבל ייערך במשך שלושה ימים  אחרי שנתיים בהן לא התקיים בשל מגיפת הקורונה.
 


מדובר בקונספט שהחל עוד בשנות ה-80 והפך למסורת קבועה כבר במשך 30 שנה. מאות מטיילים צפויים לפקוד בסוף השבוע הזה את המועצה המקומית ולהתרשם מהיצירות שמוצגות בקונספט ייחודי של בתים פתוחים, אצל האומנים ממש.

צילום: מועצה מקומית קריית טבעון

150 יוצרים יפתחו בסוף שבוע את ביתם  ויאפשרו הצצה לסטודיו הפרטי, לטכניקות עבודה חדשניות, יתנו טיפים ויערכו סדנאות מעשיות. בין האומנים תמצאו את : קרן דניס, רונן גולן, ברוך מועלם, איריס צוקר, אירית שלו, אמניות בינלאומיות כגון: סילבי פינזי, סוזן האש, ועוד, ויציגו סקראפ, מקרמה, עיצוב בבטון, צילום, עיצוב אופנה וסטיילינג, קרמיקה, צורפות לצד סגנונות נוספים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה