טלוויזיה

ארץ נהדרת בצעד מפתיע: האם וובוס תיכנס לתחום ה-NFT?

ארץ נהדרת מציגה את הצעד הבא של הסטארטאפ שכבר הספיק להשתלט על הבניין של קשת ולפתוח אתר משלו. האם החברה תיכנס לתחום החם של עולם הטכנולוגיה?
מערכת ice | 
נדיר אקרמן וובוס ארץ נהדרת (צילום קשת)
ארץ נהדרת ממשיכה עם הצעדים המפתיעים במערכון של חברת WEBOS והמנכ"ל נדיר אקרמן, שהפכו ללהיט בעונה החדשה של תכנית הסאטירה הוותיקה. לאחרונה השתלט הסטארטאפ הדמיוני על בניין קשת ברמת החייל, במה שהפך להיות חגיגת פורים בסגנון הייטק כולל כל הפינוקים והלוק, וכעת במערכון יש התפתחויות חדשות ברוח התקופה. הפעם, השלב הבא של נדיר הוא להשתלט למיקי ברקוביץ' על הסל .
המערכון שיצא בתחילת העונה הנוכחית של ארץ, צוחק על תופעת הסטארטאפים והיוניקורנים, החל משם החברה דרך קורות חיים מוזרים ומופרכים למדי של אקרמן "לאחר סיום שירותו בצה"ל (בגיל 12) ביחידה סופר דופר סודית עבר ללמוד מדעי המחשב באופן עצמאי והסמיך עצמו לתואר דוקטור", וכן תואר על חברות שהקים ונרכשו בעשרות מיליוני דולרים, בזיליוני דולרים ואפילו שניליוני דולרים או 1.8 קריאלדים.
 
זמן קצר לאחר שהתחילו להריץ את סדרת המערכוני של וובוס, הקימו לחברה המומצאת אתר שכולל את פרטי הסטארטאפ באתר גם מוצגים המספרים של החברה: כמו 15 "פעמים תצטרך להסביר להורים מה עושה החברה (אם הבנת, תעדכן), 36 טעמים בגלידה, 120 בזיליון דולר בגיוסים, 9 מיחים בממוצ בטייטל פר עובד. 
באתר מוצגים בין היתר העובדים של החברה (השחקנים של ארץ נהדרת לפי הדמויות עם תארים מופרכים לתפקיד), לאחר מכן מציעים 'טסלה טריה לכל עובד' ומציעים: "רוצים להיות עבדים אצלנו? דלוורו עוד היום סיפור חיים. ועוד באתר המערכונים מכל העונה.
 

הפעם, נדיר עתיד להגיע למיקי ברקוביץ' ולנסות לשכנע אותו למכור לו את הסל המיתולוגי כדי שיוכל להפוך אותו ל-NFT, במקרה הזה עדיין לא הוכרז צעד 'מחוץ למסך', אבל לא נופתע אם גם זה יקרה מתישהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה