טלוויזיה

ארץ נהדרת מצטרפת להיי טק? צפו בהצצה לפרק הפתיחה

תוכנית הסאטירה חוזרת לפריים טיים אחרי חמישה חודשי פגרה, הישר אל הנושאים החמים ובהם חתונה ממבט ראשון, משחק הדיונון וחברות הסטארטאפ 
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת משחק השלטון
ארץ נהדרת, סאטירת הדגל של קשת 12 ואולי של הטלוויזיה הישראלית בכלל, חוזרת לעונה ה-9 שלה, אחרי פגרה של מספר חודשים. הפרק הראשון של העונה ישודר הערב (רביעי) ופרטים ראשונים על התוכן שלו מתחילים להיחשף. הפרומו לפרק עצמו כבר מסמן את ניצן ומנו מחתונה ממבט ראשון כאחד מנושאי החיקוי הערב, וכן קונספט של משחקי הדיונון תחת השם, "משחק השלטון".
כעת משוחרר אייטם שלם מתוך מהדורת ארץ נהדרת הצפויה וחושף מערכון גאוני של הכוכב החוזר על הסט - אודי כגן שמשתלב עם אומת הסטארטאפים וחדי הקרן וחושף את הסטארטאפ שלו, שכולו תלוי בפופיט.
 
הפקת התכנית פירסמה במהלך השבוע שעבר את הפרומו לקראת העונה החדשה שצפויה להתחיל בנובמבר. אסי כהן מאידך ישתתף רק בתפקידי אורח ולכן נעדר. בקאסט של העונה הקרובה ניתן יהיה לראות בפרומו תחת הכותרת 'ערוכים לכל תרחיש", את החברים הוותיקים של התכנית מימיה הראשונים כמו אייל קיציס, אלי פיניש ומריאנו אידלמן ועלמה זק.
כמו כן יהיה ניתן לראות את כגן, תום יער, רועי בר נתן, יובל סמו, שני כהן, ערן זרחוביץ', ירון ברלד, ליאת הרלב, גאיה באר גורביץ', אורי לייזרוביץ' וכנראה שיהיו שוב הופעות אורח של תמיר בר, ליאור אשכנזי, אמיר שורוש ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית ביב השפכים !
    אסף 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארץ נהדרת היא תוכנית פופוליסטית במסווה של הומור ! עוד ביב שפכים של ערוץ שפכים שרק הולך ומתרסק ! אגב הערוץ המושחת הזה מקבל כספי פירסום מיש עתיד !
    סגור