תרבות ופנאי

אין דרך הביתה: אמריקאי שבר שיא צפיות בסרט אחד

תושב פלורידה שבר שיא גינס שלקח לו ארבעה חודשים ועלה לו אלפי דולרים: צפייה באותו סרט הכי הרבה פעמים
מערכת ice | 
ספיידרמן: אין דרך הביתה (צילום צילום מסך יוטיוב)
הסרט האחרון של ספיידרמן, "אין דרך הביתה", הוא ללא ספק יצירת מופת שהרבה אנשים היו מוכנים לראות גם פעמיים ושלוש. אבל כידוע, גם לכל דבר טוב יש גבול, והנה אדם שלגמרי עבר אותו: תושב פלורידה צפה בסרט החדש של ספיידרמן לא פחות מ-292 פעמים.
אותו אדם, רמירו אלאניס שמו, שבר בעבר את שיא הצפייה באותו סרט בקולנוע, לאחר שצפה ב"הנוקמים: סוף המשחק" 191 פעמים בשנת 2019. אבל ב-2021, אדם בשם ארנו קליין שבר את השיא שלו לאחר שצפה 204 פעמים בסרט Kaamelott: First Installment"" ("קאמלוט, פרק ראשון"), ונרשם בשיאי הגינס.
כדי להחזיר את התואר הנחשק, אלאניס בילה בסך הכל 720 שעות, או 30 ימים, בצפייה בפרק האחרון בטרילוגיית "ספיידרמן". הפרויקט האישי החל בתאריך ה-16 בדצמבר 2021, ונגמר ב-15 במרץ האחרון. לפי עדותו, בשבועות הראשונים של ההקרנה, הוא נכח בכל יום בחמש הקרנות בקולנוע.
אלאניס מעריך שהוא הוציא כ-3,400 דולר על כרטיסים לסרט בסך הכל במשך שלושת החודשים שנדרשו כדי לקבוע את השיא. עוד הוא אומר כי שבירת השיא נעשתה לכבוד סבתו המנוחה, שתמכה בו. "היא הייתה התומכת מספר 1 שלי ובשבילה אני רוצה להמשיך ולהחזיק בשיא", אמר בריאיון לגינס.
 
התנאים של גינס קובעים כי "יש לצפות בסרט בלי לעשות שום פעילות אחרת תוך כדי" - כך שאלאניס לא יכול היה לנמנם, להשתמש בטלפון שלו, או אפילו ללכת לשירותים בזמן הצפייה בסרט. יתרה מכך, אלאניס תמרן בין צפיות למשפחה שלו ולעבודה. כמובן שמאות הצפיות שלו גרמו לו להפוך למומחה לכל פינה בסרט, ובריאיון לגינס העיד כי הוא "יכול לדקלם את התסריט יחד עם הסרט".
בסרט מופיעים טום הולנד בתור פיטר פארקר וזנדאיה בתור MJ; השניים מתמודדים מול גדולי נבלי הסרטים לאורך השנים, וכך שובר הקופות החזיר את אנדרו גארפילד וטובי מגווייר למסך, ששניהם שיחקו בעבר את ספיידרמן. הודות לאלאניס ולצופים אחרים, "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הרוויח יותר ממיליארד דולר במכירות עולמיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה