תרבות ופנאי

מארון 5 מגיעים לישראל: מה דורשים חברי הלהקה בתפריט?

פירות הדר, אגוזים ויין מקומי: להקת הפופ הפופולרית מארון 5 תנחת בקרוב בישראל, וזו רשימת הדרישות שלהם
מערכת ice |  1
מארון 5 (צילום אינסטגרם)
בעוד שבוע בלבד מארון 5 יגיעו להרים את פארק הירקון ב-2 הופעות. חברי הלהקה מתכוננים להגעה שלהם לארץ הקודש, ולא שכחו להכין רשימת דרישות לא מפוארת במיוחד, שמעידה על כך שחברי הלהקה שומרים על אורח חיים בריא ותזונה נכונה.
חברי הלהקה החסונים, ובראשם הסולן אדם לוין, הכינו יחד רשימת דרישות בה ביקשו פירות כמו תפוחים וחמוציות, וגם פירות הדר להכנת מיצים טבעיים וטריים, כמו תפוזים ואשכוליות. למרות שהחורף נגמר והאביב עוד מעט יתחלף לקיץ, חברי הלהקה לא מוכנים לוותר על מרק. ברשימת הדרישות ביקשו חברי הלהקה ירקות טריים להכנת מרקים, וביניהם עגבניות, בזיליקום, בצלים ואטריות אורז. בנוסף לאלו, ביקשו מארון 5 שקיות אגוזים כמו קשיו ושקדים מקולפים.
 
בסוף הרשימה, הרשו לעצמם חברי הלהקה לבקש קצת עונג, עם יינות שהשתבחה בהן ארץ ישראל. על פי הרשימה, לחברי הלהקה חשוב שהיינות שהם ישתו כאן יהיו מתוצרת ייקבים מקומיים מובחרים.
עוד מוכיחים מארון 5 שלא רק על הגוף שלהם הם רוצים לשמור, אלא גם על כדור הארץ. ברשימה ביקשו חברי הלהקה להשתמש במהלך שהותם בארץ בכלים רב פעמיים. עוד ברשימה: מקלחות חמות, מגבות שחורות לבמה ולמאחורי הקלעים, חדר חזרות לחימום קולי ושלושה רופאים - רופא אף-אוזן-גרון, רופא שיניים וכירופרקט - שיעמדו בכוננות לכל צורך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חומר משלשל לא ביקשו? (ל"ת)
    מני 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור