תרבות ופנאי

"יש פחד לצאת": מצעד הגאווה בוטל בגלל איומים חריגים

החששות של המארגנים למצעד הגאווה בנתיבות הביאו להחלטה לבטלו, נופר זוהר מהמארגנות של האירוע הצהירה: "מישהו שלח קליע לאימא של אחד מהשותפים שלנו לארגון. כל נושא האלימות סביב האירוע התחיל באלימות ברשת, באיומים, בגנאי"
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90)
מצעד הגאווה בנתיבות בוטל בעקבות איומים על המארגנים, כאשר נופר זוהר, ממארגנות המצעד, מספרת ליעל דן בראיון‬⁩: "עדיין לא נעצרו אנשים, כרגע זה בטיפול המשטרה. אני שולחת חיבוק גדול לאותם אנשים שביצעו את המעשה, כי כנראה שזה מתוך פחד".
נופר זוהר, ממארגנות מצעד הגאווה בנתיבות, מצהירה: "אנחנו לא נוותר על התהליך. לצערנו הרב, הקהילה הלהט"בית בנתיבות לא חשופה יותר מדי - הכל נעשה במחשכים ומאחורי הקלעים. יש פחד גדול לצאת, לא סתם ניסינו לייצר את הפלטפורמה שתאפשר להם ביטחון".
 
"מישהו שלח קליע לאימא של אחד מהשותפים שלנו לארגון. כל נושא האלימות סביב האירוע התחיל באלימות ברשת, באיומים, בגנאי. זה המשיך בשבוע שעבר בניפוץ השמשה של אותה אימא".
משטרת ישראל: "אנו רואים את האיומים בחומרה רבה ומיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים. ככל שתוגש לנו בקשה מחודשת שעניינה קיום האירוע, היא תבחן בהתאם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה