שיווק ופרסום

הקליפ של אנה זק למצעד הגאווה בדרך, מי הספונסרית מאחוריו?

מצעד הגאווה בתל אביב מתקרב ויערך בסוף החודש. לכבוד המצעד שהפך בשנים האחרונות למסיבת הרחוק הגדולה בישראל אנה זק מוציאה קליפ חדש, מי החברה שהעניקה לה חסות
מערכת ice | 
אנה זק (צילום הגר בדר)
רשת הקוסמטיקה SACARA מעניקה חסות על סך 100 אלף שקל, לצילומי הקליפ לשיר  החדש "גבר בפוראבר" של פרזנטורית המותג אנה זק, שיצא בשבוע הקרוב, לקראת מצעד הגאווה שעתיד להערך בסוף החודש.
במסגרת החסות של SACARA בקליפ, הקצתה הרשת  מטעמה נבחרת מאפרים אשר איפרו את זק וג'נדריקה,  במוצרי המותג, במהלך הפקת הקליפ.
החסות כוללת גם שירותי איפור, סטיילינג ואקססוריז להופעות  של אנה זק, שהראשון שבינהם הוא  במועדון הDESERT (דזרט) בראשון לציון, בליין פוראבר - ליין מסיבות חודשי של הקהילה הגאה, כשהיא מבצעת לראשונה את השיר החדש "גבר בפוראבר" שכתבו והפיקו דולי ופן בשיתוף ליין המסיבות הגאה "פוראבר תל אביב".
אנה זק בקמפיין האחרון לסקארה
מסר הקליפ החדש  מתבסס על קבלת השונה וערך הסובלנות,  השיר מתאר בחורה שהתאהבה בבחור בליין המסיבות "פוראבר" ומבחינה ויזואלית הבחור נראה כמו בחורה או שנראה כבד משקל. הקליפ צולם יחד עם מלכת הדראג אריקה ג'נדריקה כשהן רוקדות יחדיו לצלילי השיר.
לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA, "החסות של SACARA מחזקת את החיבור של המותג לאנה זק ואת החיבור לקהל צעיר ועדכני המחובר לעולמות הביוטי. שיתוף הפעולה בקליפ מתחבר לאג'נדה החברתית של המותג, המעודדת ותומכת בערך הסובלנות, קבלת האחר ושיוויון זכויות".
כזכור, לפני שלושה חודשים נבחרה זק כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה סקארה וכבר הספיקה לעמוד בראש קמפיין של החברה שעלה לפני כחודש והושקעו בו כשני מיליון וחצי שקלים.
חברת SACARA היא חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים - דוד, יעקב ומשה גולברי. הרשת מונה 60 סניפים בפריסה ארצית. לפני כ 3 חודשים נבחרה כוכבת הפופ אנה זק כפרזנטורית המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה