שיווק ופרסום

אנה זק תשמש כפרזנטורית של סקארה בקמפיין של 3 מיליון שקל

הזמרת אנה זק נבחרה כפרזנטורית של סקארה (SACARA), תחליף את כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר שייצגה את הרשת  ב-4 השנים האחרונות. הקמפיין הראשון יעלה במרץ 2021

יהודה לוינגר | 
אנה זק (צילום שי תמיר)
אנה זק, בת ה-19, נבחרה כפרזנטורית  למותג האיפור והטיפוח סקארה (SACARA) - רשת הביוטי הגדולה בישראל עם  סניפים 59 ברחבי הארץ.
הפרזנטורית החדשה תחליף את כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר שייצגה את הרשת בארבע השנים האחרונות. המהלך המשותף  הינו אסטרטגי למותג  ויכלול מגוון רחב של פעילויות שיווק ופרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות. כמו כן זק תצא בקליפ מוזיקלי עבור סקארה.
זק, חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, נחשבת כיום לכוכבת מצליחה ברשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.  הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של 3 מיליון שקל במרץ 2021 לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021.
לאחרונה  פורסם  מצבה הרפואי שטרם נחשף וזק צפויה לחזור לשגרת עבודה בימים הקרובים. 
לדברי איתי זמיר מנכ"ל רשת סקארה : "אנו רואים באנה זק כוכבת אמיתית ומובילת דעת קהל המתכתבת לחלוטין עם ערכי המותג: צעיר, דינמי, עדכני, ייחודי ומעיז. במהלך 2021 מתוכנן המותג לצאת עם סדרות איפור וטיפוח חדשות, שאת השקתן נערוך עם זק ובשיתוף לקוחות המועדון של SACARA".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה