תקשורת ומדיה

איך מציינים אנשי התקשורת וחברי הכנסת את מצעד הגאווה בתל אביב?

חברי הכנסת ואנשי תקשורת רבים הגיעו לחגיגות מצעד הגאווה בתל אביב. מי חברת הכנסת שבנוסף חוגגת יום הולדת ומי חבר הכנסת שעבורו זהו המצעד הראשון?
מערכת ice |  1
מיכל רוזין חוגגת יום הולדת (צילום טוויטר מפלגת מרצ)
מצעד הגאווה שנערך בשעות אלו בתל אביב משך אליו לא מעט אנשי תקשורת וחברי כנסת שחוגגים. לאחר הסערה שעורר מוקדם יותר היום חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', רבים הביעו תמיכה במצעד ברשתות החברתיות.
חברת כנסת מיכל רוזין צייצה שעבורה זו חגיגה כפולה. חברת הכנסת ממרצ שנכנסה למשכן עקב החוק הנורווגי המורחב ציינה כי היא חוגגת יום הולדת והעלתה תמונה שלה מהמצעד: "חוגגת כפול - גם גאווה וגם יומולדת  גאה לצעוד איתכן ואיתכם היום, ותמיד". לאחר מכן הוסיפה ציוץ נוסף ובו הודתה בהלצה למפלגתה על הברכות והחגיגות שארגנו לה.
 
רות אלבז צייצה כי היא מקווה שהוריה עדיין גאים בה: "חג גאווה שמח לכולם מאמו פאפא סליחה שהרסתי לכם אבל אני לא יכולה לשאת יותר באשמה העול הזה כבד מידי ואני בוחרת לחמול עליי ולשחרר חג גאווה שמח הלוואי שאתם עדיין גאים בי". לאחר מכן הוסיפה בציוץ נוסף כי "בגלל אנשים כמו שמחה רוטמן יש בי אשמה. סתם שתדעו. חוצפן".
 
כתב וואללה, לירן לוי, שמסקר עבור האתר את המצעד צייץ ביקורת נגד קריאות שלא קשורות לחגיגות המצעד: "מקסים לשמוע חבר'ה במצעד הגאווה זועקים נגד הכיבוש ובעד מדינה פלסטינית. אותה מדינה שאם חס וחלילה תקום, היא לא תתן שוויון זכויות לגייז וזה במקרה הטוב. אנחנו הרי יודעים מה עושים להומואים ולסביות ברשות הפלסטינית. חג גאווה שמח ישראל".
שר הבריאות ניצן הורוביץ המזוהה עם הקהילה, צייץ בעיקר בנוגע להחלטה לחזור לעטות מסכות בחללים סגורים עקב העלייה בתחלואה ואיחל חג גאווה שמח: "אנחנו נוקטים באמצעי זהירות מתבקשים, בשיקול דעת, בלי היסטריה. נוכח העלייה בשיעורי התחלואה תשוב היום חובת עטיית המסכות בחללים סגורים. אני מבקש מהחוגגים באירועי הגאווה ומכולם: תחגגו, תהנו, אך הישמעו להנחיות - כדי שנשמור ככל שניתן על שגרת החיים. שבת שלום, חג גאווה שמח. העיקר הבריאות"
 
גם חבר הכנסת איתן גינצבורג, יו"ר סיעת כחול לבן צייץ חג שמח והעלה תמונה שלו מהמצעד עם ביתו.
 
האומן הותיק מיקי גבריאלוב גם הוא צייץ וכתב: "יום אחד בן המלך התחפש לנסיכה התחתן עם הצפרדע והיום זה כבר לא נשאר בתוך המשפחה, חג גאווה שמח". גל אוחובסקי כתב בקצרה: "מדהים.. ולא כואב!! חג גאווה שמח לכל עם ישראל". גם יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון צייצה: "חג גאווה שמח". אתמול (רביעי) צייץ סגן שר החוץ, עידן רול, שכידוע בן סוגו הוא האומן הראל סקעת על יוזמת משרד החוץ הישראלי שתפס גם ברחבי העולם כדי לציין את חודש הגאווה.
 
חבר כנסת נוסף ממרצ, יאיר גולן, צייץ כי זהו מצעד הגאווה הראשון שלו וכתב: "מצעד גאווה ראשון שלי. הסדר היה מופתי, השוטרים הרבים נותרו חסרי עבודה, הנוכחות של מרצ היתה מרשימה, והשמחה היתה עצומה. זה לא היה רק מצעד גאווה".
 
ואילו, עורך "מהצד השני" בכאן 11, יואב רבינוביץ' צייץ בהומור על תופעת קוביות הבטן של החוגגים: "מצעד הגאווה על שום מה? על שום הגאווה שב9% אחוזי שומן ו12 קוביות בבטן (כולל באזור שנחשב רשמית למפשעה) ללמדנו מה קורה כשגברים נתפסים כאובייקט מיני על ידי גברים. ממש כמו מה שעשינו לנשים, כעת גם גברים צריכים לעמוד במודל יופי בלתי אפשרי גאווה היא פטריארכיה. יש לשים סוף לנרמול הקוביות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט ממאיסים עצמם הלהטבים (ל"ת)
    יערה 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור