טלוויזיה

צפו: האם העיתונאי הערבי ישראלי פברק את העימות?

אחרי שהעיתונאי והפעיל החברתי  יוסף חדאד טען שסולק מהכנס "בין כיבוש לאפרטהייד" בכנסת, האם הכל היה מפוברק? 
מערכת ice | 
יוסף חדאד מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
הכנס השנוי במחלוקת שנערך ביום שלישי האחרון במשכן הכנסת בהובלת הח"כים הערבים, לא עבר בשקט ולווה בשורה של אירועים מכוערים והתכתשויות בין חברי הכנסת מימין לח"כים שארגנו את האירוע לציון 54 שנות אפרטהייד לכאורה.
מי שבלט גם כן היה העיתונאי יוסף חדאד, פעיל חברתי ערבי ישראלי, מייסד עמותת  'ביחד ערבים זה לזה' לטובת שיפור שמה של המדינה ונתינת ייצוג הולם לאזרחים הערבים שגאים להיקרא ישראלים. העיתונאי טען כי סולק מהועדה בידי  היו"ר חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ואף סיפר בכלי התקשורת השונים כי בידיו הקלטה שבה שומעים את חברת הכנסת מבקשת שלא יכניסו אותו.
על פי הסרטונים הראשונים שיצאו מתוך הכנס נראה שאכן כך הדבר היה. באותו יום חדאד פרסם לא מעט ציוצים בנוגע לכנס וגם בנוגע לסילוק שלו שזכו לחשיפה רבה ברשת, התראיין על כך במספר כלי תקשורת' ואף התעמת בשידור באולפן Ynet עם הח"כית. אולם, שעות לאחר מכן בתכנית 'מהצד השני' עם גיא זוהר בכאן 11 נחשף כי הפיצוץ בכנס כנראה שתוכנן מראש ובוים על ידי חדאד עצמו. 
יוסף חדאד מסר בתגובה: "כל הניסיון להפיל עלי את הפרובוקציה הוא למעשה מתעלם מהעובדה שהפרובוקציה היא בעצם קיומו של כנס ביזיוני כזה בכנסת ישראל. כדאי שתתמקדו בדברים החשובים כמו לבדוק מה הצד השני של הטענות על עאידה תומא סלימן על אפרטהייד בישראל, זה יתן לכם חומר ל-3 עונות. ולסיום- אני גאה בכך שלמרות שעאידה ניסתה למנוע ממני להיכנס לכנס הצלחתי להיכנס (אמנם לקח שעה וחצי), ולמרות שניסו למנוע ממני לדבר שם ואפילו נתנו לי אזהרה אישית כשנכנסתי שאם אעיז להוציא מילה יעיפו אותי משם ישר (ממש משטר צפון קוריאה!)".
"אגב זו הסיבה שפתחתי את הדברים שלי כשדיברתי במילים "אני יוצא" אמרתי להם בכל זאת בפנים שהם האפרטהייד האמיתי. ואני בעיקר יכול להבטיח לכם שאמשיך להשמיע את הקול שלי מול כל מי שישקר ויכפיש את המדינה שלנו ומול כל מי שינסה להפעיל דיכוי נגד קולות אחרים בחברה הערבית! תמשיכו לעקוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה