תרבות ופנאי

המעריצים יסלחו לעומר אדם, הצופים ה"אדישים" ממש לא

ה'גרופים' האדוקים של הזמר ישכחו במהרה את הפיאסקו בפארק הירקון, אך מה שאמור היה להיות חלון הראווה שלו בפני עשרות אלפי מעריצים פוטנציאלים, הפך לאחד הערבים היותר מאכזבים שנראו לאחרונה במוזיקה הישראלית. על 57 דקות של הגברה רעה וחיבור מאולץ עם ניקי ג'אם עד ה"שלום הקר"

גיל קנל |  3
עומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
עומר אדם הצליח לעצבן אמש (חמישי) את כל 42 אלף הצופים שהגיעו לצפות בו בפארק הירקון. מה שאמור היה להירשם כאחד מאירועי השיא של המוזיקה הישראלית, הפך במהרה (או ליתר דיוק, תוך 57 דקות), לערב אותו הזמר המוערך וכל מעריציו יעדיפו למחוק מהזיכרון. 
זו הייתה ההופעה השנייה של עומר אדם בפארק הירקון, כשהראשונה הייתה בימים בהם עוד לא ידענו מה היא מסכה. כהרגלו, אדם בחר לשים "פס" על כל הביקורות, ואת ההופעה פתח עם "קקדילה", השיר שזכה לגל של תגובות וגינויים אך הצליח להקפיץ תחילה את רבבות הצופים בפארק, שרק חיכו כבר למוצא פיו של אדם אחרי המתנה ארוכה ומייגעת. אגב, עוד לפני כן עלה זמר הרגאטון ניקי ג'אם, במה שנראה היה יותר כמו הופעת חימום שלא באמת עניינה יותר מדי את הישראלים. 
אחרי קקדילה, אדם הבטיח "ערב מלא בהפתעות". הוא אולי התכוון שנופתע מהמהירות שבה ייגמר הערב הזה. בכל אופן, משהו נראה היה כבוי בזמר. מי שסימן ההיכר שלו לאורך הקריירה היה החיבור עם הקהל והיכולת לגעת ברבבות צופים, נראה היה כמו צל של עצמו. להגנתו של אדם ייאמר שסבל ממערכת הגברה איומה, כשבמהלך ההופעה ניתן היה לראות אותו מסמן לאחד הנגנים "תגביר". גם זה לא עזר. 
בהמשך, אחרי ששר כמה משיריו הישנים, אדם שוב העלה את ניקי ג'אם לבמה, למה שיהפוך לאחר מספר דקות לרגע המביך של הערב. ג'אם, זמר הרגאטון האמריקאי ממוצא פורטו ריקני, נראה עייף, התבלבל במילים והחיבור בינו לבין אדם נראה היה כמו של שני אנשים רנדומליים שפגשו אחד בשני זה עתה ברחוב. 
אחרי ההופעה המשותפת הלא מוצלחת עם ניקי ג'אם, אדם אמר לעשרות אלפי המעריצים, "מאמי, זה נגמר". לא, לא מדובר בשיר המיתולוגי, אלא בהודעה אמיתית שההופעה נגמרה. אחרי פחות משעה. בשלב הזה, זה נשמע היה הזוי. רבים קפאו במקום והיו בטוחים כי מדובר בעוד אחת מאותן 'דאחקות' שהזמר נוהג לעשות בהופעות שלו ותכף הוא יחזור להרים את הקהל, אך לא כך היה.
 
בהודעה קרה ועייפה, אדם בישר לעשרות אלפי הצופים שהתמורה למאות השקלים ששילמו, לשעות שעמדו בדרכים, לדלק שבזבזו ולשירות הבייביסיטר ששכרו, הייתה הופעה בינונית למדי, בת פחות משעה. ביציאה מהפארק לא ניתן היה לפספס את המבטים המאוכזבים של עשרות האלפים, שהרגישו כי היו רחוקים שנות אור מלקבל תמורה לכספם. 
לכולנו יש לפעמים ימים לא טובים בעבודה, אך להופעה הזאת של אדם עלולות להיות השלכות הרסניות על האופן בו ייתפס בקרב הקהל הרחב. הופעה בפרק הירקון אל מול 42 אלף צופים היא חלון ראווה שאמור לחשוף אותך לקהל מעריצים חדש, אך אדם לא השתמש בו. אז נכון, המעריצים ימשיכו להעריץ ולבטח יסלחו, אך בכל הקשור לצופים ה"אדישים", אלה שמזמזמים את השירים המוכרים ביותר ו"הלכו עם העדר", הרי שאת חלק גדול מהם, אדם ככל הנראה הפסיד, וחבל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערסיאדה? רק בישראל
    Kקט 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת? מגיע להם, כנראה שהמעריצים הם בדיוק כמוהו- ערסים עם מנת משכל נמוכה.
    סגור
  • 2.
    מסכן :( (ל"ת)
    חן 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תירוצים של ערסים הם כל כך לא משכנעים
    פופו 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ככה?
    סגור