תרבות ופנאי

בלי להוציא מילה: כך הפך כוכב הטיקטוק המצליח בעולם למיליונר

הוא רק בן 22, ולא הוציא מילה אחת בטיקטוק. ובכל זאת הפך לאדם הכי פופולרי ברשת. אה, וגם למיליונר
מערכת ice | 
קאבי לאמה (צילום מתוך הטיקטוק)
בשנים האחרונות, הרשת החברתית של סרטוני הוידאו, טיקטוק, הפכה לאקוסיסטם משלה, ויצרה כוכבים בן לילה עם עשרות מיליוני עוקבים שצופים בכל מה שהם מעלים. עד כה, המלכה הבלתי מעורערת של הטיקטוק הייתה הרקדנית צ'ארלי ד'אמליו. אבל לא מזמן היא הודחה. כוכב הטיקטוק המצליח בעולם כיום הוא קאבי לאמה (Khaby Lame) עם 147.6 מיליון עוקבים. לעומת 144.4 מיליון של ד'אמליו.
לאמה הוא כבר מזמן תופעת אינטרנט מיוחדת, ויצר שפה משלו, או יותר נכון שפת פנטומימה משלו. בעוד פסגת כוכבי הטיקטוק מציגים סרטונים 'סאחיים' מחיים צעירים ויפים, לאמה מציג סרטונים ציניים יותר שמגיעים בדרך כלל כתגובה על סרטונים אחרים.
 
@khaby.lame Wow I'm so impressed how you drain the pasta!! Don’t you? 😂 Sono cosi impressionato da come scoli la pasta” tu no?😂#learnfromkhaby #learnwithtiktok ♬ suono originale - Khabane lame
בכך לאמה עלה על הפעולה הכי פופולרית בטיקטוק: תגובה למישהו אחר. מחקר שנעשה לפני כמה חודשים גילה שכ-40% מהסרטונים בטיקטוק הם בעצם סרטוני תגובה/ביקורת/חיקוי לסרטונים אחרים.
 
לאמה התחיל לפרסם סרטונים מצחיקים במרץ 2020 לאחר שפוטר מעבודה במפעל בצ'יווסו, איטליה, לשם עבר ממולדתו סנגל.
אחרי הכל, לא רק שהסרטונים של לאמה הפכו אותו לאדם הפופולרי ביתור בטיקטוק, הם גם הפכו אותו למולטי-מיליונר.
 
@khaby.lame #stitch con @krasivaya_688 ♬ suono originale - Khabane lame
 
כפי שהוא ניסח זאת פעם בריאיון בניו יורק טיימס, "הפנים שלי וההבעות שלי שגורמות אנשים לצחוק", שהוא מכנה "שפה גלובלית" הפכו אותו לכוכב על בינלאומי והביאו לו חוזי פרסום עם מותגים כמו פפסי והוגו בוס. ובשנה שעברה הוא יצא מהטיקטוק לעולם המשחקים, והופיע בפרסומת הומוריסטית ל-Xbox Series S בסגנון הייחודי שלו. נטפליקס ופלטפורמת ספורט הפנטזיה Dream 11 הם שני מותגים נוספים שניסו לנצל את המשיכה הכמעט אוניברסלית של לאמה, והתוכן שלו שימש גם במודעות עבור טיקטוק עצמו, כמו גם אינסטגרם.
לאמה ככל הנראה ימשיך לככב בשנים הקרובות, במיוחד מכיוון שהסרטונים שלו הם לא ממש עתירי תקציב. במקום זאת, הוא דבק בערך הייצור הבסיסי שהפך אותו לכוכב מלכתחילה. השווי הנקי שלו בסך 15 מיליון דולר צפוי להמשיך ולגדול - לא רע עבור ילד בן 22 שמעולם לא אמר מילה אחת בפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה