תרבות ופנאי

פאולה רוזנברג חושפת: זו הדמות שהכי השפיעה עליי

האשה שהכי השפיעה על פאולה רוזנברג השנה היא מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12 שפועלת לקידום זכויות נשים. מי שבחרה באותה מועמדת היא לא אחרת מאשר גלית גוטמן

מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)

פאולה רוזנברג העלתה סטורי באינסטגרם שבו חשפה מי אשת השנה שלה כמה ימים אחרי כניסת השנה החדשה. רוזנברג העלתה סטורי באינסטגרם ובו כתבה "באיחור של כמה ימים, קבלו את אשת השנה שלי לשנת תשפ"ב". מי  שנמצאת בתמונה של הפוסט היא מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12 שמסקרת נושאים הקשורים בזכויות נשים, כגון מי טו והפלות.

פאולה היא לא הראשונה שבחרה במיכל פעילן לאשת השנה. בגיליון מגזין לאשה לקראת ראש השנה, גלית גוטמן בחרה בכתבת הרווחה פעילן והסבירה גם למה: "היא לא עוד כתבת שבאה לדווח", אמרה על פעילן, "היא באמת רוצה לחולל שינוי". 
 


פאולה מקדמת ענייני נשים בזכות עצמה, ולא מסתירה את דעותיה ברשתות החברתיות ובתקשורת. בין היתר מנחת הטלוויזיה ביימה סרט דוקומנטרי מצליח שעסק בדימוי גוף בשם "כמו שאת" שזכה להצלחה גדולה ובנוסף היא הצטלמה בחזייה ותחתונים ועל גופה כתובות מילים כמו "שמנה", "ציצי ענק" ועוד. 

הבוקר (שני) פאולה חשפה טראומה בתוכנית הבוקר שלה ושל בעלה. בפאנל שעסק באלימות בכבישים היא סיפרה שנקלעה בפקק וביקשה מהנהג ליישר את האוטו החוסם כדי שתוכל לעבור. לדבירה: "תוך רגע קיבלתי מטח של קללות וצעקות. ישר סגרתי את החלון ואמרתי לעצמי שזה פשוט גרם לי להבין עד כמה נשים חוששות מהטרדות ברחוב או אלימות כלפי ילדים בבית הספר" והמשיכה: "אם את לא נועלת את האוטו יכול להיות שתגידי משהו לא נכון לאיזה חמום מוח ואשכרה תוכלי לקבל מכות".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פאוולה בשידור היום היית פטטית מגוחחת מבישה בהתעמלות
    סתיו 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווי מה עובר עלייך ליד ליאון המיסכן ריחמנו עליו
    סגור