טלוויזיה

פאולה רוזנברג זועמת: "כך הגיב עורך הדין למחשוף שלי"

בעקבות פאנל שעסק בהערות שונות שסופגות נשים בשל בחירות הלבוש שלהן, פאולה רוזנברג חשפה מקרה מהעבר שלה כעורכת דין, "
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
פאנל מיוחד התארח הבוקר בתוכניתם של פאולה וליאון בעקבות מחאת החיג'אב שמתרחשת בימים אלו באיראן. המחאה שהחלה בעקבות מותה של הצעירה מהסה אמיני בת ה-22, שהוכתה על ידי אנשי המשטר לאחר שלטענתם לא עטתה את הליג'אב כהלכה, הביאה את התוכנית לדון בביקורות שסופגות נשים בעקבות לבושן.
במסגרת כך אירחו השניים בפאנל שלהם את הזמרת אביבה אבידן, משפיענית הרשת ענהאל שמואלי וכן את ד"ר קרן אור חן מבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה. שלושתן שיתפו בחוויות של הערות הנוגעות לאופן לבושן.
שמואלי סיפרה על התמודדותה מול שאלות ותגובות שהגיעו בעקבות החלטתה לעבור לכסות את הראש באמצעות פאה ולא באמצעו כובע כפי שנהגה קודם לכן, "התגובות היו מאוד קשות: 'לא פלא, התקלקלת בגלל התהילה, הפכת להיות חילונית, זה לא מפתיע'. דברים מאוד פוגעניים" העידה.
אבידן שיתפה במקרה טראומתי שמלווה אותה מאז ילדותה - בו ספגה אלימות קשה מצד נערים בגלל שיצאה מבית הספר במכנסי התעמלות קצרים. ד"ר חן סיפרה כי לאורך הקריירה שלה היא מקבלת תגובות שונות על בחירתה להתלבש באופן מוחצן, "תמיד זכיתי לביקורת ולשיחות נזיפה על המראה שלי, על הפרובוקטיביות ועל העקבים".
 
בעקבות סיפוריהן של משתתפות הפאנל חשפה פאולה מקרה מעברה כעורכת דין, "הייתי עורכת דין צעירה, אפילו סטאז'רית, והשתתפתי בישיבה. ישבתי עם מחשוף רגיל, לא גדול. הלקוח אימץ את הגישה שלי. בסוף הישיבה ניגש אליי עורך דין בכיר יותר ואמר, 'ברור לך שהוא אימץ את הגישה שלך רק בגלל המחשוף, לא בגלל מה שאמרת'. אמרתי לו: אל תתבלבל, יכול להיות שתשומת הלב שלו הופנתה אליי בגלל המחשוף, אבל הוא הסכים לעשות החלטה עסקית בגלל שהרעיון קסם לו. אם זה גם וגם, אין לי שום בעיה עם זה. אני יכולה להיות גם יפה וגם חכמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחת שמנפחת את השכל בלי הפסקה (ל"ת)
    עזי 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור