תרבות ופנאי

הישג לקולנוע הישראלי: זו הזכייה בפרס הסרט הטוב ביותר

הישג לקולנוע הישראלי. סרטה הראשון באורך מלא של סער ארליכמן, "כל הדברים שרציתי לומר", זכה בפרס הסרט הטוב ביותר ובפרס הצילום הטוב ביותר בפסטיבל צ'לסי ניו יורק
מערכת ice | 
כל הדברים שרציתי לומר (צילום יח"צ)
הסרט "כל הדברים שרציתי לומר" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר ובפרס הצילום הטוב ביותר בפסטיבל צ'לסי בניו יורק. זהו סרט ביכורים באורך מלא של סער ארליכמן ובביומו של אסף גורדון. בסרט כיכבו אוהד קנולר, גילי בלום, אברהם אהרונסון, אביגיל ארליכמן, עופר גרינברג, אדם אבידן ואורטל בן שושן.
הסרט מספר על במאי (קנולר) אשר מבקש מבחור צעיר בשם יפתח (בלום) לכתוב שיר אהבה לסרט שלו. יפתח מתחיל לכתוב לסרט או לבחורה שהוא פוגע במקרה (אביגיל ארליכמן), חיילת בודדה שהגיעה מניו יורק, אבל אז מגלה שהסרט עליו מדובר מכריח אותו להתמודד עם אירוע טראומטי מהצבא שהוא עדיין אינו מוכן לחשוב עליו.
 
"לסרט הזה יש את הדרך המיוחדת שלו", אמרה סער ארליכמן. "הוא אפוף ברוח השובבה של יפתח, נע בין עצב לצחוק, בין רגעים של רצינות תהומית לרגעים משוגעים". הסרט הינו לזכרו של אחיה של סער, יפתח שלפוברסקי, שנהרג באסון המסוקים. ההקרנה הראשונה של הסרט מתוכננת להיות מחר (חמישי), בשעה 21:45 בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה