תקשורת ומדיה

אוהד קנולר מגיב לאיתן פוקס: "לא הייתי רוצה ששחקנים יחששו להביע דעה"

השחקן המוערך הגיב לראיון מעורר הסערה של הבמאי שטען כי לא עובד עימו בשל תמיכתו בנתניהו והליכוד: "האמירה הזאת קשה, וההשלכות שלה בעיתיות, בעיקר בהשפעה על שחקנים צעירים, בתחילת הדרך". מי תמך בקנולר?
מערכת ice |  7
אראל סגל ואוהד קנולר (צילום פייסבוק אוהד קנולר)
הראיון של הבמאי איתן פוקס בעיתון 'הארץ' בסוף השבוע, בו הסביר מדוע הפסיק לעבוד השחקן אוהד קנולר וטען כי עמדותיו הימניות של האחרון והתמיכה שלו בבנימין נתניהו ומפלגת הליכוד לא מאפשרות לעבוד עימו, גרם לסערה גדולה. היום (ראשון) השחקן נתן את הזווית שלו והתגובה לראיון הסוער.
קנולר כתב: "כל מי שנחשף לדברים של איתן פוקס בהארץ, אבל לא ראה את תגובתי שפורסמה גם, באותו ראיון, אז הנה: האמירה הזאת קשה, וההשלכות שלה בעיתיות, בעיקר בהשפעה על שחקנים צעירים, בתחילת הדרך. אני באמת לא הייתי רוצה לראות עולם, בו שחקנים חוששים להביע את דעותיהם, מחשש שלא ירצו לעבוד איתם".
 
עוד הוסיף: "אני יכול להגיד על עצמי, שמעולם לא נמנעתי לעבוד עם אמנים שחושבים אחרת ממני, וגם היום כשאני מנהל מוסד תרבות, זה ממש לא חלק מהשיקולים שלי, ובעיניי זאת דרך ההתנהלות הלגיטימית היחידה. כשאיתן ואני שיתפנו פעולה החזקתי באותן דיעות, ולא רק שאני חושב שזה לא הפריע ליצירה, אלא שזה הפרה אותה והיה חלק ממה שהביא אותה להישגים משמעותיים - דיעות שונות נובעות מהשקפות עולם שונות והתנגשות בין השקפות עולם שונות זה בדיוק מה שצריך בשביל אמנות טובה, וגם בשביל חברה בריאה יותר".
לסיום כתב קנולר: "בכל מקרה איתן הוא אדם שאני מאד אוהב, צר לי שהוא מרגיש נבגד, מכך שאני מאוורר את דיעותיי בפומבי, אבל כמי שעסק ועוסק ביצירתו, במחירים הקשים של ההסתרה, אני בטוח שהוא יכול להבין למה אין לי עניין לעשות שקר בנפשי".
שמעון ריקלין התייחס לדבריו: "מנסה להבין איך מישהו מקהילת הלהטב השולית שטענו תמיד על השתקה וניכור כלפיהם. רוצה להשתיק אותך ואת דעותיך שלפחות מחצית מהמדינה חושב כמוך. בסוף אצל האנשים זה הכל פוליטי בצורה של דת. זה סוג של כת".
 
אלירז שדה הוסיף: "יישר כח. נותן בטחון לאמיצים. השחקן והקומיקאי יניב ביטון כתב לו: "אל תרא ואל תחת", שורה של צייצנים גם עמדה לצידו של השחקן ותקפה את פוקס על הדברים שאמר בראיון.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כל הכבוד לאוהד קנולר
    אור 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא פשוט לעמוד נגד לחצים מהקהילה בה הוא עובד, ורוב השחקנים מחזיקים בדעות שמאלניות או מיישרים קו עם השמאלנים בחבורה
    סגור
  • 5.
    סוף
    דן 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יגיע יום שנשחט להטבים ברחוב... וזה יקרה במלחמת לבנון השלישית... המדינה תפסיד. צה''ל יובס. אז יהיה אפשר להקים מיליציות לניקין
    סגור
  • 4.
    סותמי הפיות
    לא שמאלן 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זו השתקה והדרה מגונה. קורה בדרך כלל למפיקים ובמאים. שחקנים הם כולם שמאלנים לכאורה. מריונטות שעושים מה שאומרים להם. אבל סתימת הפיות קיימת וזה פדע תרבותי חסר תקדים.
    סגור
  • 3.
    סתימת הפיות תמיד הולכת מהצד של השמאל אל הצד של הימין.
    רז 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה אף פעם לא other way around. בכל פאנל תמיד יהיה איש ימין שבמשך כל המהדורה רק יתגונן, אל מול רוב בולשביקי עוין שנאחז בחצאי אמיתות כדי לשרת אג'נדה ש5% מהציבור תומך בה.
    סגור
  • 2.
    לא רק שקנולר התותח לא מיישר קו עם ההגמוניה של תל אביב,
    רז 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא גם העתיק את מגוריו כנגד כל הגיון אפשרי לדרום כדי להפריח שממה תרבותית. יישר כח, חבר.
    סגור
  • 1.
    ביבי מחפש צינורות ביוב חדשים
    anj 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    יש טרנד כזה בשנים האחרונות - אנשי תקשורת בדעיכה ( מי אמר גולדן ולא קיבל?) ואומנים שנעלמו מהתעשייה ( מי אמר קנולר וקיבל ?) - קיבלו עצה ממישהו לא מאוד חכם להפוך לביביסטים. זה עבד לטווח קצר . ביבי השתמש וזרק. ואז גם הוא נעלם. מה יהיה עכשיו עם צינורות הביוב ? מה יעשו ? יהיה מעניין
    סגור
  • עוד הגיג שטוף שנאה שאין לו ולו טיפת קשר למציאות.
    רז 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    .
    סגור