תרבות ופנאי

השקר של הנסיך הארי ומייגן מרקל נחשף

האם הזוג המלכותי מסתבך? במהלך הטיזר לסדרת התעודה של השניים - "הארי ומייגן" בנטפליקס, נתפסה תמונה שאינה קשורה לשניים. זו התמונה שנתפסה
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
ב-1 בדצמבר יצא טיזר לסדרת התעודה של נטפליקס על הנסיך הארי ומייגן מרקל - "הארי ומייגן". במשך שישה פרקים הסדרה תחשוף את יחסי הזוג מתחילתם ועד ההחלטה של השניים, בשנת 2020, לוותר על מעמדם בתוך משפחת המלוכה הבריטית. במהלך הסדרה, פרט אליהם, רואיינו לסדרה בני משפחה, חברים, היסטוריונים ועיתונאים.
חדי העין שצפו בטיזר הבחינו בתמונה אחת, בשחור-לבן, שלא הייתה קשורה. התמונה הייתה של שורות רבות של צלמים תוך ששומעים את הארי אומר בדרמטיות כי "הייתי צריך לעשות כל מה שיכולתי להגן על המשפחה שלי". עיתון "הסאן" בדק ומצא כי התמונה המדוברת אינה קשורה לזוג בכלל.

על פי העיתון, התמונה המדוברת צולמה במסגרת אירוע של הסרט "הארי ושקעי המוות: חלק שני" מסדרת סרטי "הארי פוטר", והמצולמים היו שחקני הסרט. צלם הסאן, דאג סיבורג, ציין כי באירוע עצמו לא היו כלל חברים מבני המלוכה הבריטית והתמונה נלקחה מאתר התמונות "Alamy".
האם מדובר על סערה בכוס תה של המגזין הבריטי חובב השערוריות? יש לציין כי בסופו של דבר מדובר בטיזר של ענקית הסטרימינג שנועד ליצור דרמטיות וכדאי שנחכה לסדרה עצמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הארי נפל בפח שטמנה לו מייגן. רצתה להפוך לנסיכה בכל מחיר
    ציפי 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שחקנית קטנה רודפת פרסום וכסף.
    סגור