תרבות ופנאי

כוכבת חתונמי בהיריון: "מודה, אסירת תודה, מבורכת"

תגידו בשעה טובה. כוכבת העונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון", שירי קופפברג, מפרסמת אתמול (שישי) באינסטגרם שהיא בהיריון. קופפברג פרסמה זאת באמצעות מספר תמונות שלא מותירות ספק
מערכת ice | 
הריון (צילום vecteezy)
כוכבת העונה השנייה של תוכנית הדוקו-ריאליטי המצליחה של קשת 12 "חתונה ממבט ראשון", שירי קופפרברג, בהריון. אתמול (שישי) העלתה קופפרברג לאינסטגרם תמונות שלא מותירות מקום לדמיון בהן הציגה בטן הריונית.
לתמונות של הצלמת טולה גשרי, צירפה כוכבת הריאליטי את הכיתוב "מודה, אסירת תודה, מבורכת" וצירפה אימוג'י של אפרוח. בתמונות ההיריון קופפרברג לבושה לבן כסימן להתחלה ונראית מחויכת ומאושרת מתמיד.
 
קופפברג בת ה-40 זכורה מהעונה השנייה של התוכנית המצליחה בה שודכה ללירן לוי, אך לבסוף השניים נפרדו. ב-2019, בעקבות הפרסום בתוכנית היא אף כיכבה בפרסומת לחברת הביטוח כלל.
תוכנית הדוקו-ריאליטי "חתונה ממבט ראשון", הידועה בפי כולם כחתונמי, רצה כבר מספר שנים וחמש עונות מאחוריה. פרט לרייטינג הגבוה, היא זוכה לעיתים לביקורות לא קטנות.
לפני מספר חודשים, זוג שכן הצליח להמשיך ביחסים גם אחרי התוכנית, הגר משה וניר פור, הביאו לעולם את בתם הבכורה – אריאה. בפוסט בו פרסמה את שמה של ביתם המשותפת כתבה כי "אני מודה כל יום לאלוהים ששלח לי את ניר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה