תרבות ופנאי

טירוף ברונו מארס: עומס באתר ההזמנות, האם נותרו כרטיסים?

חברת ההפקות לייב ניישן הודיעה לאחר פתיחת המכירה כי: "מכירה של 50 אלף כרטיסים, ועוד 35 אלף ממתינים, ועל כן קיימים עומסים כבדים באתר". ההערכה היא שבקרוב תסתיים המכירה, לא מן הנמנע שאולי ייעשה ניסיון לפתוח מופע נוסף
מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום יוטיוב/ ברונו מארס)
רוצים להשיג כרטיס? זה לא יהיה כל כך פשוט. הזמר הבינלאומי הענק ברונו מארס, הכריז על הופעה בישראל, וזו תהיה למעשה ההופעה הראשונה של הזמר הפורטוריקני היהודי בארץ. ההופעה תתקיים בפארק הירקון שבתל אביב ב-4.10.2023, חול המועד סוכות. הבוקר (חמישי) ב-8:00 נפתחה רשמית מכירת הכרטיסים, אבל מי שעכשיו ינסה להזמין כנראה לא יצליח.
חברת ההפקות לייב ניישן הודיעה לאחר פתיחת המכירה כי: "מכירה של 50 אלף כרטיסים, ועוד 35 אלף ממתינים, ועל כן קיימים עומסים כבדים באתר". ההערכה היא שבקרוב תסתיים המכירה, לא מן הנמנע שאולי ייעשה ניסיון לפתוח מופע נוסף.
במקביל, בהפקה ממליצים לרכוש את הכרטיסים למופע רק דרך האתר הרשמי והמורשה למכירת כרטיסים: "לא להתפתות לרכוש בלינקים שונים באינטרנט שמוכרים את אותו כרטיס 17 פעם והכסף הולך לפח".
העיתונאי רן בוקר חשף את מחירי הכרטיסים להופעה של ברונו מארס בפארק הירקון, והמחירים לא זולים במיוחד, בלשון המעטה. למעשה, כדי לרכוש כרטיס לדשא, הכרטיס שנחשב הפשוט והזול ביותר, תאלצו להיפרד מ-385 שקל. 
 
כדי ליהנות מכרטיס לגולדן רינג, תצטרכו לשלם סכום גבוה במיוחד של 855 שקל עבור כרטיס אחד. כדי לרכוש כרטיס למתחם ה-VIP, תאלצו לשלם סכום גבוה מאוד של 955 שקל עבור כרטיס אחד. 
כזכור, מארס הוא לא הכוכב הלטיני הראשון שמגיע בקיץ הקרוב לישראל, אחרי שנודע כי זמר הפופ הלטיני אוסונה צפוי להגיע לישראל ב-31 ביולי, להופעה בלייב פארק ראשון לציון. ההופעה תהיה השנייה של הזמר הפורטוריקני בארץ,  אחרי שהפעם האחרונה הייתה ב-2019. החיבור בין ישראל לאוסונה לא מסתיים רק כאן. הקליפ לשירו Gracias צולם כולו בישראל בימים לקראת ההופעה ב-2019.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה