תרבות ופנאי

כוכב סקס והעיר הגדולה: "בגדתי באשתי, זה פשוט מהנה"

אחרי הפסדים של מיליונים, בראיון יחיד שלו מאז שהואשם בתקיפות מיניות, כריס נות' טוען שהעבירה היחידה שלו הייתה בגידה באשתו
מערכת ice | 
כריס נורת (צילום אינסטגרם כריס נורת)
השחקן מתמודד עם סיפור על האשמות של שתי נשים בתקיפה מינית שצף נגד השחקן בדצמבר 2021, שבוע לאחר הקרנת הבכורה של "ובדיוק ככה", סרט ההמשך של "Sex and the City", שבו דמותו, בעלה של קארי בראדשו ג'ון " מר ביג" פרסטון, מת מהתקף לב. שלוש נשים נוספות הגיעו ואמרו שהוא גם תקף אותן. הכוכבות שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דייויס וסינתיה ניקסון פרסמו הצהרה שבה אמרו שהן תומכות ומשבחות את הנשים על כך שהופיעו.
בראיון יחיד שלו ל-USA TODAY מאז שהואשם בתקיפות מיניות, כריס נות' טוען שהעבירה היחידה שלו הייתה בגידה באשתו. "בגדתי על אשתי, וזה הרסני עבורה ותמונה לא יפה במיוחד", הוא אומר. "מה שזה לא זה פשע"
נוט' הפסיד עסקה של 12 מיליון דולר עבור מותג הטקילה שלו, פוטר מדרמת CBS "The Equalizer", הודח ממודעה של פלוטון, נחתך מסיום העונה של "ובדיוק ככה" והתעשייה התרחקה ממנו.
נכון להיום, לשחקן, בן 68, יש מיזם חדש. הוא הפנים של סמואלסון, חברת חליפות בהזמנה אישית המשיקה קמפיין להעלאת המודעות לבריאות הנפשית של גברים. הראיון הזה נובע מתפקידו בקמפיין, שעליו משלמים לו בבגדים, לא במזומן. סמואלסון התחייב לתרום לבריאות הנפש של גברים. יותר מ-6 מיליון גברים בארה"ב סובלים מדיכאון, על פי דיווח של Mental Health America.
נות' עומד על האמירה הראשונית שלו שכל מפגש מיני שהוא היה מעורב בהם היה בהסכמה ואומר שהדבר הגרוע ביותר שהוא עשה היה ניאוף.
"אתה נותן לעצמך את אותם התירוצים שגברים רבים עושים; זה רק צדדי קטן, וזה כיף", הוא אומר. "אתה לא פוגע באף אחד. אף אחד לא יידע על זה, אתה יודע, וסקס זה פשוט מהנה. ופתאום, הרבה אנשים רוצים לשכב איתך. זה כמו, 'טוב, אני לא הולך. לקבל את ההזדמנות הזו שוב'"
לא הוגשו כתבי אישום פליליים. זו בקושי חריגה: המרכז הלאומי למשאבי אלימות מינית מעריך ש-63% מהאונסים אינם מדווחים למשטרה. גלוריה אלרד, עורכת הדין המייצגת חלק מהנשים, סירבה להגיב לסיפור הזה.
"אין שום דבר שאני יכול לומר שישנה את דעתו של מישהו כשיש לך סוג כזה של גל גדות", אומר נות. "זה נשמע הגנתי. אני לא. אין בית משפט פלילי. אין משפט פלילי. אין לי מה לעלות על הדוכן ולהוציא את הסיפור שלי החוצה, להביא עדים. ויש עוד תוספות אבסורדיות שהן לגמרי מגוחך, שאין להם שום בסיס למעשה. ואני לא אוהב לדבר על זה כי ברגע שאעשה זאת, אתה תקבל את הדיילי מייל או שמישהו תופס חלק ממנו ועושה את זה, ואני לא אוהב שהילדים שלי רואים את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה