תרבות ופנאי

השקת 'סקס והעיר הגדולה' הגיעה לארץ: אלו הכוכבות שהגיעו להרים

בית האופנה ״משכית״, ערך הקרנת בכורה של פרק פתיחת העונה השנייה של ״פשוט ככה״, סדרת ההמשך המדוברת של ״סקס והעיר הגדולה״ שתשודר באופן בלעדי ב HOT. מי הגיעה להרים?
מערכת ice | 
פשוט ככה (צילום הוט)
אתמול דווח כי HOT, בשיתוף בית האופנה ״משכית״, תערוך הקרנת הבכורה של פרק פתיחת העונה השנייה של ״פשוט ככה״, סדרת ההמשך המדוברת של ״סקס והעיר הגדולה״ שתשודר באופן בלעדי ב HOT. "פשוט ככה", חוזרת לעונה שניה רק ב-HOT ובצמוד לשידור בארה"ב.
ואכן, אירוע ההשקה התקיים היום בסינמטק תל־אביב, והגיעו להשקה מיטב הכוכבות המקומיות, בהן אשלי וקסמן-בקשי, כוכבת חתונמי ניצן שיק ושרונה מרלין, יולי שגיא ועוד. 
  
בית האופנה משכית וסדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה הולכים יד ביד מאז עלייתה המחודשת לאוויר. בעונה הראשונה לבשה שרה ג’סיקה פרקר את הבגד הראשי בעונה אשר עוצב על ידי משכית וזכה לשבחים מהתקשורת הבינלאומית המובילה ביותר.
 
מעצבת משכית שרון טל אף הייתה אורחת אישית של שרה ג’סיקה פרקר במסיבת פתיחת העונה בניו יורק.
כוכבת "חתונה ממבט ראשון". צילום: אור גפן
"פשוט ככה" היא סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" וחוזרת כאמור בעונה שנייה, וישנם דיווחים כי הפעם נזכה לראות את קים קטרל חוזרת בדמותה של סמנתה, אחרי הריב המתוקשר עם שרה ג'סיקה פרקר. הסדרה תעלה היום, בצמוד לשידור בארה"ב רק ב-HOT HBO, ב-HOT VOD  וב-NEXT TV.

אשלי וקסמן בקשי. צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה