מינויים

כוכב פאודה מגיע ל-HOT: זו הסדרה החדשה אליה לוהק

הוט ליהקה לסדרה החדשה 'שלומי 6' את השחקן הוותיק ג'וני ערביד, זוכה פרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה על תפקידו ב'הנערים', אשר שיחק גם ב'פאודה', 'זינזאנה' ו'מלכות'. התפקיד אותו יגלם נחשף
תום נחום | 
הוט (צילום Magma Images)
הוט מחממת מנועים לקראת תחילת הצילומים לסדרה החדשה שלה, 'שלומי 6', כאשר אחרי שכבר ליהקה את כוכב 'זגורי אימפריה' ו'שבאבניקים', ישראל אטיאס, כעת, ל-ice נודע על הליהוק החדש לסדרה המדוברת של HOT, כאשר ג'וני ערביד, זוכה פרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה על תפקידו בסדרה 'הנערים' בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2019, שבין היתר שיחק במהלך הקריירה שלו גם ב'מלכת הכיתה', 'גמר גביע', 'זינזאנה', 'פאודה' ו'מלכות', אשר מצטרף לסדרה.
ערביד יגלם בסדרה את דמותו של עבדל קאבר, ראש חמולה שהתמקם בצפון לאחר סכסוך מתמשך עם חמולה מהמרכז. במהלך העונה מנצל קאבר את חילופי הדורות כדי לקדם את האינטרסים שלו באזור השרון.
עוד קודם לכן, ישראל אטיאס, השחקן האהוב והדוגמן הישראלי, שזכור לכולנו בעיקר מתפקידיו בסדרות פצועים בראש, זגורי אימפריה, שבאבניקים ואנחנו במפה, לוהק לדרמה החדשה של חברת HOT ״שלומי 6״ ויגלם את דמותו של אילן בן שטרית - קומבינטור ססגוני ובנו של מאפיונר כלוא שירד מגדולתו.
רצונו של אילן בן שטרית להפוך לשחקן משמעותי בעולם הפשע, מוביל אותו לצד אחותו הקטנה, אותה מגלמת גל מלכה, מי שמככבת בימים אלו בסדרה גוף שלישי בקשת 12, וכמו כן כיכבה בסדרה המצליחה המפקדת בכאן 11, לחנוך חבורת צעירים לתוך העולם הדיגיטלי של הסחר בסמים. 
הסיפור של הסדרה שלומי 6 מגוללת את סיפורם של שני בני דודים בני 17 שחולמים לשחק ביחד במועדון הכדורגל היוקרתי של פריז סן ז׳רמן, בו מככבים בין היתר ליאו מסי וקיליאן אמבפה, מסתבכים עם ארגון פשע אלים שפועל בעסקי הכדורגל והסחר בשחקנים. בניסיון להציל את חלומם המשותף, יוצאים השניים למסע עקוב מדם במקום בו עולם הכדורגל ועולם הפשע נפגשים. יוצר: חן מכלוף. הפקה: נאווי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה