תרבות ופנאי

כוכבת סקס והעיר הגדולה מודה: "לא אמרו לי שזה לא נראה טוב"

קריסטין דייוויס, שמגלמת את הדמות האייקונית של שרלוט, אמרה בריאיון לטלגרף: "עשיתי מלויים והם היו טובים יותר וטובים פחות. הלכתי למוסס אותם, אבל לעגו לי ללא הרף"
מערכת ice | 
קריסטין דייוויס (צילום יוטיוב The Late Show)
בקרוב תעלה לאוויר העונה החדשה של "פשוט ככה" - סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה" של HBO. לכבוד ההשקה של העונה החדשה כוכבת הסדרה יוצאות לסבב ראיונות ובאחד מהם מודה כוכבת הסדרה, קריסטין דייוויס, שעשתה כמה הזרקות לא ממש מוצלחות.
הכוכבת, שמגלמת את הדמות האייקונית של שרלוט, אמרה בריאיון לטלגרף: "עשיתי מלויים והם היו טובים יותר וטובים פחות. הלכתי למוסס אותם, אבל לעגו לי ללא הרף. בכיתי על זה. זה היה מאוד קשה". כמו כן, היא סיפרה שהיא בכלל לא ידעה שזה לא נראה טוב: "לא אמרו לי שזה לא נראה טוב הרבה זמן. למזלי יש לי חברים טובים שבסוף הסבירו לי. הקטע הוא שאתה לא מחייך לעצמך במראה", אמרה כשניסתה להסביר למה לא ידעה.
כמו כן, דייוויס הסבירה שהיא סמכה יותר מדי על הרופאים, אך בסוף הייתה זו שספגה את כל הביקורת על ההליך הלא מוצלח.
בנוגע לצורך בכלל לעשות הזרקות אמרה: "קשה לעמוד מול הגרסה הצעירה שלך עצמך כל הזמן. זה אתגר לזכור שאת לא חייבת להיראות ככה. האינטרנט רוצה שתיראי ככה, אבל הם גם לא רוצים. זה מאוד מפלג". כזכור, לא מדובר בפעם הראשונה שכוכבת מהסדרה ספגה ביקורת. כשעלתה העונה הראשונה של "פשוט ככה", שרה ג'סיקה פרקר ספגה לא מעט על הבחירה שלה להופיע בסדרה עם שיער לבן ולא צבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה