תרבות ופנאי

נועה קירל שוב כובשת את ארה"ב: עזרה למתעמלת לעשות היסטוריה

בפעם השנייה החודש נעזרת המתעמלת האגדית סימון ביילס בשיר "יוניקורן", כרקע לתרגיל המושלם שלה על המזרן. ביילס זכתה בפעם השמינית באליפות ארה"ב
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום תום יונה באדיבות ישראל בידור)
סימון ביילס שוב שוברת שיאים – ונעזרת בפעם השניה בנועה קירל: המתעמלת האמריקאית האגדית בת ה-26, זכתה אתמול (שני) באליפות הקרב רב של ארה"ב בפעם השמינית בקריירה, ובכך שברה את שיא הזכיות בתואר זה. היא גם המתעמלת המבוגרת ביותר שזוכה באליפות הקרב הרב אי פעם.
בפעם השניה החודש, ביצעה ביילס ביצעה את התרגיל המנצח המושלם שלה כאשר ברקע מתנגן השיר "יוניקורן" של נועה קירל, שזכה במקום השלישי באירוויזיון האחרון.
 
בפעם הקודמת נעזרה ביילס בשיר "יוניקורן" בתחיל אוגוסט בתחרות ה-U.S Classic המשמשת כהכנה לקראת אליפות ארצות הברית. נועה קירל התרגשה מאוד מהמחווה של ביילס אז, והגיבה: "התרגשתי והייתי בהלם כשסימון ביילס בחרה בשיר יוניקורן לעשות את הקאמבק שלה לאחר שנתיים. זה כל כך ריגש אותי משום שהיא מייצגת את הערכים שהשיר הזה מייצג וזה אחד הדברים הכי מטורפים שקרו לי וריגש אותי בטירוף. זה כיף שהיא בחרה בשיר שלי יחד עם כל מה שהיא מייצגת ומראה לעולם, וזה כיף שיש כזה כוח נשי ואלופה מדהימה. מאוד מרגש שהיא בחרה בשיר הזה".
 
סימון ביילס היא שיאנית הזכיות במדליות הזהב באליפות העולם בהתעמלות, עם 19 כאלה, וזכתה בחמש מדליות זהב נוספות באולימפיאדת ריו 2016. היא נחלה אכזבה באולימפיאדת טוקיו לפני שנתיים כאשר חלתה בסוג של ורטיגו והודיעה על פרישה זמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה