תרבות ופנאי

ג'סטין טימברלייק חושף: טעימה מהסינגל של להקתו המיתולוגית

הזמר בן ה-42 חשף בשבוע שעבר בחשבון האינסטגרם שלו פרטים ראשונים על השיר החדש של להקתו המיתולוגית אן סינק. בסרטון, אמר הזמר כי: "השיר החדש מהווה "מכתב האהבה למעריצים"
מערכת ice | 
ג'סטין טימברלייק (צילום Gage Skidmore, Flickr)
יותר מ-20 שנים לאחר הפירוק, להקת אן סינק מוציאה שיר ראשון לרדיו. השיר נקרא 'Better Place'. להקת הבנים, שחבריה הם: ג'סטין טימברלייק, כריס קירקפטריק, ג'ואי פאטון, ג'יי סי צ'אז ולאנס באס התאחדה ב-MTV VMA 2023 בשבוע שעבר, כשהעניקו לטיילור סוויפט פרס במסגרת הטקס.
 
האיחוד מחדש של אחד ההרכבים הפופולאריים ביותר שפעלו בשנות ה-90, נקשר גם ליציאת הטיזר המקושר לסרט הטרולים השלישי - Trolls Band Together. הפוסטרים של הסרט כללו את הלוגו של הלהקה ולצדם קוד QR שהפנה את המעריצים לאתר אינטרנט עם קטעי מוזיקה.
 

טימברלייק שיתף בחשבון האינטגרם שלו סרטון על יצירת השיר החדש. בין היתר הוא גם פנה לחברי הלהקה בסרטון ואמר להם: "כל כך הרבה כוכבים התיישרו... אם נעשה את השיר הזה, זה מכתב אהבה למעריצים שלנו". כמו כן, הוא גם הוסיף ואמר: "היה לי לכבוד שהקבוצה תהיה בשיר".

הזמר כתב בתיאור לפוסט: "Better Place מגיע ב-29/9. אוהב את כולכם". כזכור, השיר 'Better Place' הוא הסינגל הראשון של הרכב הבנים המצליח מאז 2002 אותה שנה שבה טימברלייק פתח את קריירת הסולו המצליחה שלו. אן סינק התפרקו רשמית ב-2007, והתאחדו מחדש בכמה הזדמנויות כמו ב-VMA ב-2013, ובטקס שדרת התהילה של הוליווד ב-2018.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה