תרבות ופנאי

גלי עטרי חוגגת: זה המופע הענק שהיא פותחת

על אף מלחמת 'חרבות ברזל', הזמרת גלי עטרי הודיעה כי היא פותחת מופע מיוחד בהיכל התרבות ת"א ב-6 במרץ, וזאת לרגל יום הולדתה. ה-70 שיחול בהמשך
מערכת ice | 
גלי עטרי (צילום איתן טל)
מלחמת 'חרבות ברזל' עצרה את חייהם של כלל אזרחי המדינה, ופגעה בתחומים רבים, ביניהם גם התרבות והבידור. למרות זאת, אנו עדים לאחרונה לחזרתם של מופעים שונים, בין היתר בשביל לעודד את הרוח בקרב הציבור. אחת מהזמרות שהודיעו לאחרונה כי הן חוזרות לבמה היא לא אחרת מאשר גלי עטרי, ויש לה סיבה מרגשת במיוחד להופיע.
גלי עטרי היא אחת מהזמרות הידועות בישראל עם קריירה של עשרות שנים ומגוון להיטים אשר מוכרים כמעט בקרב כל אזרח ישראלי. כאשר חגגה את 40 שנות הקריירה שלה, היא השיקה מופעים רבים בהיכלי תרבות השונים בארץ וכן גם בקיסריה. כעת, לרגל יום הולדתה הקרב, עטרי מתכוננת להופעה מיוחדת בהיכל התרבות ת"א.
 
הזמרת תחגוג כ-70 אביבים בהמשך השנה, ולרגל המאורע המרגש היא מתכננת להופיע בהיכל התרבות בת"א ב-6 במרץ. במופע היא תשיר את עשרות הלהיטים שהיא הוציאה לאורך השנים, במופע חגיגי ומרגש כאחד.

צילום: עדי אורני
הציפייה היא שעם חלוף הזמן נוכל לשמוע על אמנים רבים אשר יחזרו להופיע עבורנו, ונוכל לקוות כי תחום הבידור, בסופו של דבר, יחזור ויתאושש בדיוק כפי שהוא עבר את משבר הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה