תרבות ופנאי

קריירה חדשה? עומר נודלמן מתארחת בשיר חדש עם טוויסט מפתיע

הזמר אלקנה מרציאנו משחרר שיר חדש בשיתוף פעולה עם עומר נודלמן ועם עמותת ער"ן, השיר כולו מדבר על כך שלא צריך להתמודד לבד עם המצב במדינה כרגע ואפשר לפנות למוקד הטלפוני של העמותה לקבל תמיכה
מערכת ice | 
עומר נודלמן בקמפיין החדש (צילום לי אגמון)
לאור המלחמה, אנשים רבים מגיעים למצבים של פגיעות עמוקות בנפש. הזמר אלקנה מרציאנו החליט לשחרר שיר חדש בשיתוף עם עמותת ער"ן המעניקה שירותי תמיכה נפשית לאנשים הזקוקים לאוזן קשבת. השיר החדש שזכה לשם "1201 (לא לבד)" הוא תזכורת לכך שאף אחד לא צריך להתמודד עם המצב לבד, בייחוד בזמן שלנפש קשה להכיל, ושבכל רגע נתון אפשר לחייג למספר הטלפון של עמותת ער"ן – 1201, שמוזכר בשיר.
בשיר, אלקנה מרציאנו מארח את הדוגמנית והשחקנית עומר נודלמן שחשפה לאחרונה את ביטול אירוסיה.
 
השיר מציג דיאלוג בין אדם שמשתף שהוא מתמודד עם קושי נפשי רב עד כדי מחשבות אובדניות. בשיחה עם מוקדנית בעמותת ער"ן שמגלמת עומר נודלמן הוא שופך את ליבו ומשתף את הפחדים והכאב הרב שהוא חווה, ומקבל תמיכה מהמוקדנית שמצילה את נפשו.
אלקנה מרציאנו על השיר: "בתור אמן ניתנה לי הזכות להשפיע באמצעות המוזיקה, החלטתי לא לעמוד מנגד ולהציף כמה חשוב לשתף במה שעל ליבנו. עם ישראל מאוחד מתמיד ואף אחד מאיתנו לא יישאר לבד. אני קורא לכל מי שמרגיש מצוקה נפשית להתקשר לעמותת ער"ן ולקבל מהם עזרה. אני מאמין שבזכות השיר החדש, נצליח להעלות את המודעות ואולי להציל נפשות פגועות של ישראלים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה