תרבות ופנאי

הזמר האהוב מת בגיל 77: "לא קל לאבד אגדה"

זמר הקאנטרי הוותיק, ג'ו-אל סונייר, התמוטט מדום לב לאחר שירד מהבמה בהופעה בטקסס והוטס לבית החולים באוסטין, שם נקבע מותו בגיל 77: "בילה את יומו האחרון בעשיית מה שהוא הכי אוהב - לשמח ולבדר את הקהל שלו עם אשתו האהובה בובי לצידו"
תום נחום | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
תעשיית מוזיקת הקאנטרי בארצות הברית באבל לאחר מותו של הזמר האהוב ג'ו-אל סונייר בגיל 77, זאת לאחר שבמהלך הופעתו בטקסס, הזמר הוותיק מלואיזיאנה חש ברע, ירד מהבמה בפעם האחרונה בחייו והתמוטט בעקבות דום לב. סונייר הוטס לבית חולים בעיר אוסטין, שם נאבקו על חייו ללא הצלחה לפני קביעת מותו.
בתעשייה ספדו לזמר הוותיק, כאשר מנהל חברת התקליטים הטקסנית 'Heart of Texas', טרייסי פיטקוקס, ביכה את מותו וכתב: "הוא בידר את הקהל במשך למעלה משעה וחתם עם הלהיט שלו 'Tear Stained Letter'. הוא זכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל. אף פעם לא קל לאבד אגדה, אבל הוא באמת בילה את יומו האחרון בעשיית מה שהוא הכי אוהב - לשמח ולבדר את הקהל שלו עם אשתו האהובה בובי לצידו".
 
אגב, אירוע דומה בו זמר התמוטט במהלך ההופעה אירע רק לפני חודש, כאשר הופעתו של זמר הגוספל המוכר בשירתו עם הגוון הדתי, נקטעה באחת, לאחר שהזמר התמוטט ללא הודעה מוקדמת, כאשר שניות לפני ההתמוטטות הוא נראה שר ורוקד כתמול שלשום.
ההופעה התרחשה בברזיל בחודש שעבר, במהלכה התמוטט הזמר, נפל אחורה על גבו ונראה זז לכמה שניות, שאחריהן הפסיק לזוז ולאחר מכן דווח כי הוא נפטר. הקהל נותר המום למראה הזמר נוחת על הרצפה, ללא כל התראה מוקדמת.
על פי הדיווחים, הסיבה להתמוטטותו של הנריקה היא התקף לב משמעותי שאירע באמצע ההופעה ולא הותיר לזמר יותר מדי סיכויים, על אף הניסיונות להחייאתו.
 
בחברת התקליטים "Todah muxic" ספדו להנריקה, שהיה אחד הזמרים האהובים בז'אנר הגוספל הנוצרי, ובקהילה בברזיל. "יש מצבים קשים מאוד בחיים, שאין לנו הסבר להם. אנחנו רק צריכים להבין שרצון האל ינצח".
 

בנוסף, אמרו בחברה על הזמר: "פדרו היה בחור צעיר ועליז, חבר של כולם. פדרו הוא פשוט, הוא מאמין, איזה חיוך,  כמה נחמד זה, איזה קול, אנשים מהסוג שלנו שנהדר להיות בסביבתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה