דיגיטל וטק

אחרי הפדיחות: ג'מיני מגיע לשירות ההודעות של גוגל

צ'אטבוט ה-AI הסורר יוטמע בגוגל מס'גס ו"יסייע ביצירת הודעות תמציתיות שמותאמות למכשיר נייד". לטענת החברה, הוא יכול לעזור מאוד בניסוח הודעות, בגיבוש רעיונות, בתכנון אירועים, ביצירת מתכונים ועוד. ואם הוא לא בכיוון, אפשר גם לעשות לו "דיסלייק"
רועי בהריר-פרל | 
ג'מיני (צילום shutterstock)
ג'מיני, מודל השפה הג'נרטיבי של גוגל (שעשה לחברה לא מעט צרות לאחורנה), ישולב בגוגל מסג'ס - אפליקציית השיחות של ענקית הטכנולוגיה - בתצורה של צ'אטבוט. הכלי המבוסס בינה מלאכותית יאפשר למשתמשים, על פי החברה, "לנסח הודעות, לחשוב על רעיונות, לתכנן אירועים או פשוט להיות חבר כיפי לשיחה". 
המטרה הבסיסית של שילוב הצ'אטבוט באפליקציית השיחות היא, לדברי גוגל, "לסייע ביצירת הודעות תמציתיות יותר, שמתאימות לפורמט לש מכשיר נייד". בנוסף לתשובות לשאלות ולטקסטים ג'נרטיביים אחרים, ג'מיני יוכל גם ליצור תמונות על בסיס פקודות טקסט ובקרוב כנראה ניתן יהיה ליצור באמצעותו גם הודעות קוליות. 
 
ניתן להשתמש בג'מיני, למשל, כדי לנסח הודעת קאץ'-אפ לחבר רחוק שנותק עמו הקשר, לקבל ממנו נושאים לשיחה באירועי מינגלינג, או ליצור בעזרתו מתכון לארוחה דלת קלוריות מלאה. בנוסף, ניתן לפדבק את התגובה שלו על ידי צלמית של "לייק" או "דיסלייק". 
את פינת הפרטיות והבטיחות סוגרת גוגל באמצעים שונים, חלקם מבוססי AI, והחברה מבטיחה שג'מיני לא נחשף לשיחות אחרות במכשיר. כמו כן, הוא לא יכול להשתתף בשיחה שמתקיימת במסגרת של קבוצה. 
גוגל תתחיל בשבוע הבא להריץ את הצ'אטבוט בגרסת בטא במכשירים ספציפיים בלבד: פיקסל 6 ומעלה, פיקסל פולד, סמסונג גלקסי S22 ומעלה וסמסונג גלקסי זי פליפ וזי פולד. על מנת ליהנות מגרסת הבא יש להירשם לתוכנית "גוגל מסג'ס בטא" ולהיות מעל גיל 18. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה