דיגיטל וטק

פייסבוק מטריפה את המשתמשים: מטא החזירה את הפיצ'ר האגדי לחיים

זוכרים את כפתור ה-Poke בפייסבוק, במסגרתו יכולתם לשלוח נדנוד לאחד החברים שלכם? אז מסתבר שמטא החזירה אותו לפעילות לאחרונה בגרסה מעודכנת, ותופתעו או לא - הקאמבק הזה זוכה להצלחה רבה כאשר השימוש בו גדל פי 13 מבעבר
מערכת ice | 
מניית מטא מזנקת (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
עד לפני מספר שנים היה לכולנו בפייסבוק את הפיצ'ר שדרכו אתם יכולים לשלוח נדנוד לחברים שלכם, כפתור ה-Poke, אלא שבשנים האחרונות הוא נעלם מהרשת החברתית הפופולרית.
אלא שבשבועות האחרונים מטא החזירה את הפיצ'ר האגדי הזה לרשת החברתית פייסבוק, והיא עשתה עדכון בעיצוב שלו. לפי מטא, מאז שהפיצ'ר הנוסטלגי חזר לחיים, השימוש בו גדל פי 13 מבעבר. וזה לא סתם קורה.
 
על פי מטא, הגידול המטורף בשימוש של הנדנוד חל בעיקר בקרב צעירים בגילאי 18 ועד 28, שאחראים לחצי מהכמות של השימוש בפיצ'ר, שהם כמובן לא הכירו בעבר את כפתור ה-Poke, והם ככל הנראה מתנסים בו בפעם הראשונה.
אז איך זה עובד? פתחו את האפליקציה של הרשת החברתית פייסבוק בפלאפון או לחילופין דרך המחשב שלכם, כנסו לעמוד הנדנודים, חפשו את החבר לו תרצו לנדנד ושלחו לו את כפתור -Poke. אולי הוא כבר יענה לכם.
כידוע, מיליוני משתמשים בכל העולם הודיעו היום (רביעי) שוב על תקלה עולמית באינסטגרם ובפייסבוק, אותם מפעילה חברת מטא, זאת לאחר שלפני מספר שבועות האפליקציות המדוברות קרסו לחלוטין. 
Downdetector, האתר שמציג קריסה של פלטפורמות, הראה זינוק בדיווח על תקלות בשירותים החל סביב השעה 15:45, כאשר התקלות הורגשו בכל העולם, מאסיה ועד ארצות הברית וגם ישראל נכללה בין המדינות שסבלו מכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה