דיגיטל וטק

תקלה עולמית בפייסבוק ואינסטגרם: גם אצלכם האפליקציה קרסה?

Downdetector, האתר שמציג קריסה של פלטפורמות, הראה זינוק בדיווח על תקלות בשירותים החל סביב השעה 15:45, כאשר התקלות הורגשו בכל העולם, מאסיה ועד ארצות הברית וגם ישראל נכללה בין המדינות שסבלו מכך
מערכת ice | 
תקלה בפייסבוק (צילום shutterstock)
שוב זה קורה למטא. מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם הצהירו הערב (רביעי) כי הם חווים תקלות חוזרות ונשנות בפייסבוק ואינסטגרם וגם במסנג'ר של פייסבוק, זו הפעם השניייה בפער של שבועיים בסך הכל.
Downdetector, האתר שמציג קריסה של פלטפורמות, הראה זינוק בדיווח על תקלות בשירותים החל סביב השעה 15:45, כאשר התקלות הורגשו בכל העולם, מאסיה ועד ארצות הברית וגם ישראל נכללה בין המדינות שסבלו מכך.
 
לפני כשבועיים, גורם בכיר בפייסבוק אמר לתקשורת בארה״ב כי "כל המערכות הפנימיות בחברה  קרסו, עובדים בחברה מתקשרים באמצעות הודעות sms ובמייל". רק לאחר כשעתיים סודרה התקלה שהשביתה מילארדי משתמשים
בשבועות האחרונים, משתמשים רבים בעלי אייפון מדווחים על תקלות באפליקציה כשהשכיחה בניהן היא העובדה שלפעמים היא פשוט נתקעת. כעת, עולה השאלה מה ניתן לעשות בעניין.
בין התקלות עליהן מדווחים המשמשים הם: שהאפליקציה קורסת ללא כל סיבה במהלך השימוש השוטף, האפליקציה "קופאת" ולא ניתן לבצע בה כל פעולה שהיא, משתמשים דיווחו גם כי הם ממתינים זמן רב עד ששורת החיפוש תגיב, לעיתים האפליקציה לא מתריעה על הודעות חדשות ואף דווח על בעיה בהעברת קבצים ותמונות לאפליקציה. יש לציין כי ניתן לצאת מהאפליקציה לגמרי, אבל האפליקציה עצמה לא מגיבה לעיתים במשך זמן רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה