דיגיטל וטק

מהפכת הסיבים בישראל נמשכת: אלו הערים שמשתדרגות

כל הארץ סיבים: לראשונה - פריסת סיבים אופטיים ביישוב שוקדה שבעוטף עזה-במעמד מנכ״לית משרד התקשורת
מערכת ice |  2
סיבים אופטיים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פריסת הסיבים האופטיים עומדת כיום על 86% ממשקי הבית בישראל והאתגר הוא להשלים את הפריסה לכל בית בישראל עד קיץ 2024 בהתאם למדיניות שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי 
מנכ״לית משרד התקשורת, עו״ד עינבל משש, נכחה היום (ראשון) בפריסת סיבים שנערכה לראשונה בישוב שוקדה שבעוטף עזה, עם חיבורו של הבית הראשון בישוב לרשת הסיבים האופטים. 
 
פריסת הסיבים נערכת במהלך ביקור שקיימו מנכ״לית המשרד, בהשתתפות הנהלת חברת בזק ומנכ״ל החברה הנכנס, ניר דוד, אליהם התלווה הצוות המקצועי במשרד התקשורת. הביקור הנו חלק ממאמץ כולל להגיע לפריסה מלאה של סיבים אופטיים בכלל רחבי המדינה, בדגש על אזורי הפריפריה, העומדת כיום על כ- 86% פריסה ארצית. 
במהלך הביקור נכחה, כאמור, המנכ״לית בפעילות פריסת סיב אופטי גם בנתיבות וקיבלה סקירה אודות האתגרים שבעבודת חיבור רשתות הסיבים לישובים, התנסתה בריתוך סיבים, ביקרה בבית הראשון בו הותקנה הרשת ושמעה מהתושבים על השינוי המשמעותי המורגש בעקבות חיבורם לאינטרנט המהיר. 
עו״ד עינבל משש, מנכ״לית משרד התקשורת: "פריסת הסיבים בישוב הממוקם בעוטף עזה מהווה הוכחה נוספת לחיזוק הישובים, גם המרוחקים ביותר, לצמצום פערים ולחיבורם לכלל חלקי הארץ, תרתי משמע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שר התשקורת
    אילן 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה השר?
    סגור
  • 1.
    בדיחה פשוט
    ערן שרעבי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני גר בדרום מזרח תא מתחנן כבר שנים לסיב אופטי בגלל בעיות תקשורת פה! אני לקוח שבוי של חברת בזק שהם היחידים שנותנים לי אינטרנט (כביכול !- פעם בחודש יש לי פה טכנאי וכל פעם מספרים סיפור חדש) עכשיו קיבלתי הצעה!!! פשוט מאוד תשלם יותר ותקבל אינטרנט שעובד תקין!! ממש עושק בשביל מוצר צריכה בסיסי היום!!
    סגור