דיגיטל וטק

פרטנר במהלך חשוב: שיתוף הפעולה שיסייע לחירשים ולכבדי השמיעה

חברת Sign Now קיימה אירוע הנוגע להנגשת שירותים לקהילת החירשים וכבדי השמיעה בשגרה ובזמן חירום. בין החברות שהחלו לשתף פעולה בנושא היא חברת התקשורת פרטנר. מייסד ומנכ"ל Sign Now: "פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שהאמינה ב-Sign Now אי שם בפברואר 2022"
מערכת ice | 
פרטנר (צילום פרטנר)
על רקע חצי שנה למלחמת "חרבות ברזל", ביום רביעי האחרון התקיים אירוע העונה לשם "מעבדות חירום" מטעם חברת Sign Now. נושא האירוע סבב סביב הנגשת שירותים בשגרה ובחירום. הוועידה התמקדה במתן שירות לאנשים עם מוגבלות בזמן מלחמה, בפעילות מנהלים מובילים בשירות, בחירום בזמן אמת ועוד.
באירוע המדובר השתתפו גורמים בכירים מחברות ומשרדים מובילים במשק, המנגישים את השירותים שלהם לקהילת החירשים וכבדי השמיעה. על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה ועל פי הערכה כ-20 אלף מתוכם דוברי שפת הסימנים.
הועידה והפעילות של המיזם מיוצגת על ידי עו״ד איתי דויטש, שותף במחלקה המסחרית במשרד. דויטש, אשר פתח את הוועידה, סקר את היבטיה המשפטיים של סוגיית ההנגשה, דן בחקיקה הקיימת בנושא ובחשיבות ההנגשה בישראל. 
אחת הדוברות המרכזיות בפאנל הייתה מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית שירות ומכירות בפרטנר. פרטנר היא החברה הראשונה שהשיקה שירות זה עבור לקוחותיה בישראל. מאיה ציינה כי פרטנר, כחברה שמשרתת מעל ל-3 מיליון לקוחות מדי יום, רואה חשיבות גדולה במתן שירות איכותי לכל הלקוחות שלה ובכללם אנשים עם מוגבלות. עוד הוסיפה כי פרטנר רואה חשיבות במתן שירות מהיר, רגיש ומותאם אישית עולה בימי חירום, בהן מתחדד הצורך והקריטיות של מתן שירותי תקשורת רציפים ויציבים.
את האירוע יזמה חברת Sign Now, שיצרה אפליקציה חדשנית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני שירות ומאפשרת להם ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת ווידאו בזמן אמת. המתורגמן פונה בשיחה רגילה אל מוקדי שירות הלקוחות, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ולספק מענה מהיר. מתחילת המלחמה, הרחיבה חברת פרטנר את מתן השירות ל-24/7 עבור לקוחותיה.
תומר לוי, מייסד ומנכ"ל Sign Now: "פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שהאמינה ב-Sign Now אי שם בפברואר 2022, מה שסייע לנו לייצר את האינרציה ליצירת שיתופי פעולה נוספים, בדרכנו להנגיש את ישראל לשפת הסימנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה