דיגיטל וטק

מהפכת הסייבר נחשפת: זה פיתוח הענק של היוניקורן הישראלי

היוניקורן At-Bay מכריז על שדרוגים בפלטפורמת אבטחת הסייבר אשר כולל הדרכות מקצועיות ובדיקות פישינג, יכולות התרעה ונטרול סיכונים  ב- Microsoft 365 ו-Google Workspace

מערכת ice | 
רותם אירם (צילום יח"צ)
היוניקורן At-Bay, ספק הביטוח לעידן הדיגיטלי, מכריז היום (רביעי) על יכולות חדשות בפתרון האבטחה המאוחד At-Bay Stance - פלטפורמת ה-InsurSec המשולבת הראשונה בעולם המסייעת לעסקים קטנים ובינוניים להתמודד עם סיכוני סייבר.
מדובר בפלטפורמה המסייעת לטפל באופן יזום בשני שלישים (66%) מסיכוני האבטחה שפוגעים בעסקים המבוטחים, כגון אבטחת דואר אלקטרוני, גישה מרחוק ומערכות לא מוגדרות או מעודכנות. כל אלה באמצעות פלטפורמת אבטחה מאוחדת אחת, המסופקת יחד עם כל פוליסת ביטוח סייבר המונפקת דרך At-Bay.
לטענת רותם אירם, המייסד ומנכ"ל היוניקורן At-Bay, הדרך למזעור הנזקים וסיכוני הסייבר של עסקים קטנים ובינוניים מתמקדת בסיפוק פוליסת ביטוח מקיפה. לטענתה. הפוליסה מסייעת לאבטח אותם באופן יזום מפני מתקפות באמצעות פלטפורמת InsurSec Security. 
"באמצעות פלטפורמה אחת אנחנו מספקים להם את יכולת הזיהוי ומניעת סיכוני האבטחה הקריטיים ביותר, ומקדמים אותם צעד אחד קדימה לסביבת עסקים דיגיטלית בטוחה יותר". 
במחקר שנערך לאחרונה על ידי Omdia, מצאו אנליסטים שרכיב קריטי של אבטחת סייבר כיום הוא יישום ואימוץ של "פתרונות אבטחה יזומות" (Proactive Security Solutions). פתרונות אלה מחפשים אחר סימנים של חשיפה ופגיעות, ממליצים ומבצעים פעולות להפחית ולנטרל את הסימנים לפני שהם מנוצלים ע"י התוקפים.
בתגובה למחקר, ציין אנדרו בראונברג, אנליסט ראשי ב-Omdia, "קיימת ציפייה ברורה שיכולות אבטחה יזומות יספקו ערך רב יותר כחלק מפלטפורמה משולבת. דרישה זו צריכה להוביל ארגונים אל חבילות משולבות בעלות יכולות יזומות, עם פתרונות אסטרטגיים למערך הגנת הסייבר שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה