דיגיטל וטק

ענקית האבטחה רוכשת את Egress: "חזון משותף ותרבות חזקה"

חברת ‏KnowBe4, ספקית של הפלטפורמה הגדולה בעולם בתחום הדמיית הדיוג והכשרה למודעות אבטחה, חתמה על הסכם סופי לרכישת הספקית המובילה לאבטחת דואר אלקטרוני מותאם ומשתלב בענן. המנכ"ל סטו סג'וורמן: "הרכישה מהווה צעד טבעי בדרך של שתי החברות להעלות את ניהול סיכוני האנוש ואבטחת הדואר האלקטרוני בענן אל השלב הבא"
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
חברת ‏KnowBe4, ספקית של הפלטפורמה הגדולה בעולם בתחום הדמיית הדיוג והכשרה למודעות אבטחה, הכריזה אמש (רביעי) כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Egress, ספקית מובילה של אבטחת דואר אלקטרוני מותאם ומשתלב בענן. חבילת האבטחה החכמה של Egress לדואר אלקטרוני מציעה סדרה של כלי אבטחה ממודרגים ומאופשרי בינה מלאכותית המגיעה עם יכולות למידה מותאמת במטרה למנוע, לשמור ולהגן על ארגונים מפני איומי אבטחת סייבר מתוחכמים בדואר אלקטרוני. לא פורסמו תנאים נוספים של העסקה. 
ארגונים ברחבי העולם מתקשים להתמודד עם הפרות נתונים מבוססות התנהגות, כאשר ב-74 אחוזים מהתקריות מעורבים אלמנטים שקשורים בבני אדם, זאת על פי דוח Verizon של חקירות הפרות נתונים. KnowBe4 רוכשת את Egress במטרה להציע פלטפורמה יחידה שתרכז את המודיעין על איומים בצורה דינמית, אשר תציע אבטחה מבוססת בינה מלאכותית לדואר האלקטרוני וכן הכשרה המותאמת אוטומטית יחסית לסיכונים. 
 
"עתיד האבטחה הוא בקרות מותאמות אישית ומונעות בינה מלאכותית וכן אימון בזמן אמת. פלטפורמה יחידה של KnowBe4 ושל Egress תקנה ללקוחותינו יתרונות הנעים בין זיהוי צבור ומובחן של איומים ועד ליכולת לשמור על יתרון מול איומי סייבר מתפתחים וטיפוח של תרבות אבטחה חזקה", אמר סטו סג'וורמן, מנכ"ל, KnowBe4. "החברות שותפות אינטגרציה במשך למעלה משנה, בעלי תפיסה פילוסופית ותרבותית תואמת, והרכישה מהווה צעד טבעי בדרך של שתי החברות להעלות את ניהול סיכוני האנוש ואבטחת הדואר האלקטרוני בענן אל השלב הבא". 
“ל-KnowBe4 ול-Egress חזון משותף של אספקת אבטחה רלוונטית ומותאמת אישית לכל עובד", אמר טוני פפר, מנכ"ל Egress. "אחד מהאתגרים הגדולים ביותר בפניהם ניצבים ארגונים הוא היכולת לזהות במדויק היכן יהיה מקור הפגיעה הבא - ומדוע. השילוב של אינטליגנציה עם יכולות אנליטיות מיישומים משולבים יאפשר לחברות להפיק תובנות רבות ערך מאקוסיסטמת הסייבר כולה ויאפשר להן להתמקד בסיכונים הקריטיים ביותר". 
 
ההכרזה מגיעה בהמשך לנתוני הישגים משמעותיים של שתי החברות עד כה לשנת 2024. KnowBe4 הכריזה לאחרונה על פלטפורמת הבינה המלאכותית הטבעית שלה, Artificial Intelligence Defense Agents (AIDA), המשלבת גופי בינה מלאכותית מתקדמים לקידום היעילות והמהירות. ציון בולט מהזמן האחרון כולל הכרת Top Software Winner על ידי G2 וכן זוכה ב-Top Workplaces USA של Energage לשנת 2024.
במקביל, Egress השיקה בתחילת אפריל את שירות Automated Abuse Mailbox האוטומטי ומבוסס הבינה המלאכותית וקיבלה הכרה על ידי מספר גורמים, כולל חדשנות האבטחה של השנה (Computing Security Excellence Awards), הפתרון הטוב ביותר לאבטחת דואר אלקטרוני, הפתרון הטוב ביותר למניעת דליפת נתונים (SC Awards Europe) וכן מקום העבודה הטוב ביותר באנגליה (Great Places to Work 2024). העסקה צפויה להיסגר בחודשים הקרובים בכפוף לאישורים רגולטוריים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה