דיגיטל וטק

ספקית התשלומים חוברת לענקית הסחר: "חוויה מהשורה הראשונה"

חברת Elavon מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay. ההסכם משלב את טכנולוגיות הרכישה עם טכנולוגיות המסחר. המלטה נרסימהן, נשיאת Elavon באירופה: "שתי החברות רשמו הישגים מעוררי קנאה באירופה בסיוע לסוחרים בתחום האירוח והקמעונאות"
מערכת ice | 
פינטק (צילום shutterstock)
חברת Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.
ההסכם משלב את טכנולוגיות הרכישה של Elavon עם טכנולוגיות המסחר של FreedomPay כדי לסייע לסוחרים של Elavon ברחבי אירופה וכדי לספק לעסקים גמישות ואפשרויות תשלום משופרות, אבטחת מידע וטכנולוגיית תשלומים שניתן לשלב בצורה חלקה בערוצי מסחר פיזיים ובמסחר אלקטרוני כאחד.
  
"Elavon ו-FreedomPay רשמו הישגים מעוררי קנאה באירופה בסיוע לסוחרים בתחום האירוח והקמעונאות להגדיל את הפעילות שלהם ולספק טוב יותר את צורכי הלקוחות שלהם", אמרה המלטה נרסימהן, נשיאת Elavon באירופה. "אנו שמחים להרחיב את מערכת היחסים שלנו עם FreedomPay כדי להמשיך ולהציע את חוויית התשלומים מהשורה הראשונה שהתפרסמנו בזכותה".
Elavon כבר מזמן מובילה בתחום התשלומים במגזרי האירוח והקמעונאות, והשילוב עם פלטפורמת המסחר FreedomPay מבטיח אבטחה, זהות, תשלומים, נאמנות ופרסום עם פתרונות מונעי נתונים קנייניים. "יחד, Elavon ו-FreedomPay מעצבים מחדש את נוף התשלומים הגלובלי, ומציגים תפקודיות וחדשנות רבה יותר לעסקים ארגוניים וללקוחותיהם", אמר כריס קרוננטל, נשיא FreedomPay. "מוכרים יכולים כעת לצפות לחוויית תשלומים חלקה ועקבית המגובה בנתונים, נאמנות ואבטחה ברמה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה