דיגיטל וטק

עדכנו מהר: אפל מתקנת חולשות חמורות במכשיריה

חברת Experis Cyber דיווח ללקוחותיה על עדכון שהוציאה ענקית הטכנולוגיה בו היא נותנת מענה לשתי פגיעויות "יום האפס" שנמצאו במכשיריה הישנים. מכשירים חדשים יותר של החברה האמריקאית קיבלו מענה לבעיה כבר במרץ. המלצה לציבור: לעדכן את מכשירי האפל שברשותה בהקדם האפשרי
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
בצל שביתת העובדים של סניף מרילנד איתה התמודדה לאחרונה ענקית הטכנולוגיה ולאחר שחרור הפרטים החדשים על מכשיר האייפון 17 שכנראה יושק במהלך שנת 2025, דווחה הבוקר (שני) חברת Experis Cyber על חולשות חמורות במכשירי החברה. 
החברה אשר עוסקת במתן שירותי אבטחת מידע והגנת סייבר פרסמה דו"ח שבועי ללקוחותיה ובו דיווחו כי אפל פרסמה עדכון לגרסאות הישנות יותר של מכשיריה ובו פתרון לשתי חולשות שהיו במערכת ההפעלה IOS. העדכון הנוכחי מתייחס למערכות ההפעלה: ל-iOS 16.7.8, iPadOS 16.7.8 ו-macOS Ventura 13.6.7 כאשר מכשירים חדשים יותר זכו לטיפול בבעיה זו כבר בחודש מרץ האחרון. העדכון מתמודד עם פגיעויות "יום האפס" של המערכת אשר לרב מנוצלות בהתקפות בחסות המדינה המכוונות לאנשים בסיכון גבוה כמו עיתונאים ופוליטיקאים.
החברה  אשר הודיע על מינויה של מנהלת חדשה לחטיבה, המליצה לציבור הרחב  לעדכן את מכשירי ה-Apple שברשותו בהקדם האפשרי, על מנת למנוע ניצול של החולשות הקיימות על ידי גורמי תקיפה זדוניים. והדגישה כי האיום קיים לא רק על משתמשי המכשיר אלא גם עם הארגון בו עובד כיוון טלפונים סלולריים ומכשירים ניידים לסוגיהם משתמשים לאימות המשתמש בהתחברות אל מערכות הארגון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה